Screenprotector X-t10

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
Marcoonline
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 17 jul 2015, 13:07
Locatie: Enschede
Contacteer:

Screenprotector X-t10

Bericht door Marcoonline »

Hoi Allemaal,

Vandaag heb ik een tweetal screenprotectors van Swido ontvangen. Helaas blijken deze (alhoewel ze precies op maat moeten zijn) net iets te groot. Of je moet echt wel heel goed kunnen plakken :D .
Ik vind dit helaas niet echt mooi staan zo, dus daarom op zoek naar een andere.

Wie van jullie heeft er een positieve ervaring en waar kan je deze screenprotector dan halen. Ik hoor het graag.

Bedankt alvast.

Gr
Marco
FujifilmX-T10 Silver - Fujinon FX18-55 - Fujinon FX55-200 http://www.marcoonline.net
Gebruikersavatar

Jimmy
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 08 apr 2015, 12:30

Re: Screenprotector X-t10

Bericht door Jimmy »

Larmor van GGS past perfect op mijn Fujifilm X-M1. Op mijn andere kamera's heb ik ook de GGS screenprotector op zitten.
Het lijkt wel of ze ieder jaar beter worden, op mijn D800 vind ik dat het randje een beetje de tekst info op het LCD scherm afdekt en op mijn X-Pro1 past het perfect alhoewel ik het 'spiegelende' randje niet zo mooi vind. De X-T10 is zo nieuw, ik weet niet of GGS al een Larmor screenprotector er voor heeft. Misschien dat het exact de zelfde afmetingen heeft als de X-T1.
Gebruikersavatar

Martain
Berichten: 79
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 00:30
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Screenprotector X-t10

Bericht door Martain »

Ja die hebben ze en hij zit er perfect op, niet te zien dat er een screenprotector op zit.
Fuijfilm X-T1 | XF 10-24 | XF 18-135 R LM OIS WR | XC 55-230 | MHG-XT1-L
Gebruikersavatar

johant
Berichten: 344
Lid geworden op: wo 29 apr 2015, 19:37

Re: Screenprotector X-t10

Bericht door johant »

Ook ik ben een fan van de GGS screenprotectors.
Gebruikersavatar

Topic Starter
Marcoonline
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 17 jul 2015, 13:07
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Screenprotector X-t10

Bericht door Marcoonline »

Ik heb een mail verzonden aan de leverancier. Ze hebben twee nieuwe geleverd en die passen perfect, helemaal blij :-)
FujifilmX-T10 Silver - Fujinon FX18-55 - Fujinon FX55-200 http://www.marcoonline.net
Gebruikersavatar

chessplayer
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 22 nov 2015, 19:27

Re: Screenprotector X-t10

Bericht door chessplayer »

een screenprotector voor mijn XT10 lijkt me wel handig , ga direct het nodige doen.
Plaats reactie

Terug naar “3e partij Accessoires”