Golf van Thailand

Bossen, velden, meren en zeeën
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
PeterD
fXf sponsor
Berichten: 622
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 262 times
Been thanked: 125 times

Golf van Thailand

Bericht door PeterD »

Aan de monding van de Chao Phraya rivier in Bangkok ,die uitmondt in de Golf van Thailand,heb je diverse wandelpromenades.Overdag rustig omdat het dan te warm is.Als de grootste hitte van de dag voorbij is dan komt het hier tot leven.Mensen komen hier naar toe om van de verkoeling te genieten.Er zijn fruitstalletjes, restaurantjes,mobiele snackverkopers etc.Er word gewandeld,gefietst,gevist en de eerste afspraakjes worden hier gemaakt. Ook ik ben er regelmatig geweest.Genietend van een groot glas koud bier als het te donker werd om te kunnen fotograferen.Met zicht op de zonsondergang en de grote zeeschepen die Bangkok verlaten of net arriveren.Het is er aangenaam toeven.
Alle foto's zijn uit de hand genomen.Werken met statief is geen optie.Die promenade is een meter of 2 breed en erg druk.Bovendien is je bewegingsvrijheid zonder statief veel groter.Alle foto's genomen tussen 18.00 en 18.30 uur lokale tijd . XE 2 met 18-55 lens en ISO waarden 800 en 1600.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3850
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 42 times
Been thanked: 186 times
Gender:
Contacteer:

Re: Golf van Thailand

Bericht door remoss »

Leuke serie met heerlijke kleuren. Vind vooral nr 4 schitterend!
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Gebruikersavatar

Topic Starter
PeterD
fXf sponsor
Berichten: 622
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 262 times
Been thanked: 125 times

Re: Golf van Thailand

Bericht door PeterD »

remoss schreef: vr 14 jan 2022, 11:05 Leuke serie met heerlijke kleuren. Vind vooral nr 4 schitterend!
Bedankt.Ter aanvulling :JPEG Fuji kleuren zo uit de camera.
Plaats reactie

Terug naar “Bossen, land- en waterschappen”