Het was helder toen de zon opkwam. Maar enkele tellen later kwamen er hoge dikke mistflarden overdrijven die zorgde voor deze aparte kleuren.
Dikke mistflarden.
- PeterD
- fXf sponsor
- Bewerk mijn foto's: Nee
- wimbas
- Voornaam: Wim
- Bewerk mijn foto's: Ja
Re: Dikke mistflarden.
Gaaf. Bijzonder die kleuren. Jammer van de windmolens, maar ja die zijn er nu eenmaal.
- remoss
- Voornaam: René
- Contacteer:
Hele fijne foto Peter!
Ik heb windmolens altijd heel apart gevonden en niet storend. Maar ben een van de weinigen denk ik
Ik heb windmolens altijd heel apart gevonden en niet storend. Maar ben een van de weinigen denk ik
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
- PeterD
- fXf sponsor
Ach ja die windmolens.In veel buitengebieden in West Brabant ontkom je er bijna niet aan.
Dank voor de reacties.
Dank voor de reacties.
- dhrPeter
- fXf sponsor
- Voornaam: Henk
- Contacteer:
Hoewel ik dit soort windmolens spuuglelijk vind voegen ze in deze foto wel degelijk iets toe en wordt het duidelijk hoe mistig het is. Zonder de windmolens zou het een saaie foto zijn. Is mijn mening.
- PeterD
- fXf sponsor
In het algemeen hou ik ook niet van die windmolens. Zeker niet als je mooie wolkenpartijen hebt bij zonsopkomst. En dat kan op deze plek. Maar hier ben ik het met je eens vwb de windmolens.
Zon hoort de mist op te lossen en hier was het even andersom. Dat was apart en mooi tegelijk. Dank voor je opmerking.
Zon hoort de mist op te lossen en hier was het even andersom. Dat was apart en mooi tegelijk. Dank voor je opmerking.