donderdag: Fuji X-T2 afhalen

Gebruikersavatar

Topic Starter
bartvictor
Berichten: 63
Lid geworden op: do 14 mei 2015, 17:06

donderdag: Fuji X-T2 afhalen

Bericht door bartvictor »

Geachte heer,

Wij verwachten 8 September de Fujifilm X-T2 uit te kunnen leveren, we gaan er die dag een feestje van maken en dat is omdat wij het enige Fujifilm eXperience Center zijn van Nederland. U wordt ontvangen met koffie en gebak, het Team van Fuji Nederland zal ook aanwezig zijn en een vakfotograaf Alex Vreeman die al maanden werkt met de X-T2 zodat als er praktische vragen zijn deze ook gelijk beantwoord kunnen worden.

Voor de zekerheid vandaag nog even contact gehad en ik kan inderdaad de X-T2 donderdag afhalen in Apeldoorn!

Mijn X-T1 staat bij de handelrubriek, binnenkort maar even in prijs verlagen...
Gebruikersavatar

Luna
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 jul 2016, 21:27
Voornaam: Luna
Locatie: De Aarde. Meestal.

Re: donderdag: Fuji X-T2 afhalen

Bericht door Luna »

Hier ook bericht gehad dat mijn X-T2 8 of 9 September in Dedemsvaart zou geleverd worden en aangezien ik als allereerste op de lijst sta bij ReFoto voor een losse body zou hij dus 9 of 10 September bij mij thuis moeten geleverd worden. Dat wordt dus ten laatste zaterdag maar ik geloof het ook pas als ik hem in m'n handen heb. Hopelijk zitten er ook nog wat lenzen bij want de 16-55 en 100-400 blijken niet zo vlot leverbaar momenteel.
Fuji & Fujinon & Samyang & Wotancraft & Hold Fast Gear & Nissin & Sirui & GorillaPod
X-PRO2 & X-T2
Gebruikersavatar

Luna
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 jul 2016, 21:27
Voornaam: Luna
Locatie: De Aarde. Meestal.

Re: donderdag: Fuji X-T2 afhalen

Bericht door Luna »

Kleine correctie: hij wordt vandaag door post.nl netjes bij mij thuis geleverd! :)

Trouwens, de PDF handleidingen zijn ook beschikbaar voor wie ze graag digitaal heeft:
Engels: http://fujifilm-dsc.com/en-int/manual/x ... en_s_f.pdf
en Hollands: http://fujifilm-dsc.com/en-int/manual/x ... nl_s_f.pdf
De Vlaamse versie zal vanaf elvendertig November te downloaden zijn ... :mrgreen:
Fuji & Fujinon & Samyang & Wotancraft & Hold Fast Gear & Nissin & Sirui & GorillaPod
X-PRO2 & X-T2
Gebruikersavatar

PeeWee
Berichten: 18
Lid geworden op: za 30 aug 2014, 23:35
Contacteer:

Re: donderdag: Fuji X-T2 afhalen

Bericht door PeeWee »

Ik ben heel erg benieuwd naar de ervaringen van X-T1 gebruikers, die overgestapt zijn.
Mijn handen jeuken ook, maar mijn portemonnee zegt, dat ik nog even uit de buurt van de winkel moet blijven.
X-T1 | XF 10-24mm F4 R OIS | XF 18-55mm F2.8-4 R LM OIS | XF 18-135mm F3.5-5.6 R LM IOS | XF 55-200mm F3.5-4.8 R LM OIS
Gebruikersavatar

Topic Starter
bartvictor
Berichten: 63
Lid geworden op: do 14 mei 2015, 17:06

Re: donderdag: Fuji X-T2 afhalen

Bericht door bartvictor »

Vanochtend bij Cameratools de X-T2 in handen gekregen. Onder het genot van koffie en gebak een prettig gesprek met de eigenaar gehad over de camera en andere zaken.

Naar zijn oordeel wordt de camera met de big grip tijdens filmen in 4K toch wel erg heet (al na 10 minuten).

Ik heb de kleine grip besteld; ik film praktisch niet.

Eerstvolgende mogelijkheid om de X-T2 echt uit te proberen is volgende week tijdens een Polo-weekend (paarden).

groet,

Barry
Gebruikersavatar

Luna
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 jul 2016, 21:27
Voornaam: Luna
Locatie: De Aarde. Meestal.

Re: donderdag: Fuji X-T2 afhalen

Bericht door Luna »

Hier ook de kleine grip anders wordt ie te lomp en die speed boost of video heb ik ook geen behoefte aan.
Fuji & Fujinon & Samyang & Wotancraft & Hold Fast Gear & Nissin & Sirui & GorillaPod
X-PRO2 & X-T2
Gebruikersavatar

Luna
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 jul 2016, 21:27
Voornaam: Luna
Locatie: De Aarde. Meestal.

Re: donderdag: Fuji X-T2 afhalen

Bericht door Luna »

En hij is binnen. Zonder de grip lijkt het wel een miniatuurtje naast de X-Pro2 met grip.
Fuji & Fujinon & Samyang & Wotancraft & Hold Fast Gear & Nissin & Sirui & GorillaPod
X-PRO2 & X-T2
Gebruikersavatar

rmviewpoint
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 15 aug 2016, 21:59
Voornaam: Roger
Has thanked: 3 times
Been thanked: 13 times

Re: donderdag: Fuji X-T2 afhalen

Bericht door rmviewpoint »

Allen succes gewenst met jullie nieuwe X-T2, veel fotografisch genot gewenst!
Er zijn 2 dagen in 'n jaar waar je niets mee kunt: gisteren en morgen!
X-Pro3, FX 56mm 1.2, FX 35mm 1.4, FX 27mm 2.8, FX 16mm 1.4. Godox flitsers.
Gebruikersavatar

Patrick
fXf sponsor
Berichten: 3061
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 02:45
Locatie: Velserbroek
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 11 times
Been thanked: 153 times
Gender:
Contacteer:

Re: donderdag: Fuji X-T2 afhalen

Bericht door Patrick »

Ik lees met veel interesse mee!
Mijn hobby houdt me OP de straat!
FlickrInstagramX-T4|X-T3|X-T2|X-M1|10-24 f4|16-55 f2.8|18-55 f2.8-4|50-140 f2.8|55-200 f3.5-4.8|100-400 f4.5-5.6|16 f1.4|23 f1.4|35 f1.4|56 f1.2|60 f2.4 macro|90 f2|90 f2| Q3
Gebruikersavatar

Luna
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 jul 2016, 21:27
Voornaam: Luna
Locatie: De Aarde. Meestal.

Re: donderdag: Fuji X-T2 afhalen

Bericht door Luna »

rmviewpoint schreef:Allen succes gewenst met jullie nieuwe X-T2, veel fotografisch genot gewenst!
Bedankt! :)
Fuji & Fujinon & Samyang & Wotancraft & Hold Fast Gear & Nissin & Sirui & GorillaPod
X-PRO2 & X-T2
Plaats reactie

Terug naar “X-T2”