Met binnen
- Pba
- Voornaam: Peer
- Bewerk mijn foto's: Nee
Met binnen
Tijdens de vakantie een macro lens gekocht hier wat resultaten
- dhrPeter
- fXf sponsor
- Voornaam: Henk
- Contacteer:
Re: Met binnen
De wereld der kleine dingen, zo leuk om met een macro- of close-up lens die te ontdekken. De eerste foto heeft een lichte magenta tint, misschien kun je dat nog recht trekken?
- Frits
- Voornaam: Frits
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Pba
Hoi Henk
Dat zie ik ook, heb het even bekeken maar in Lightroom op mijn Mac is het wel goed
Dat zie ik ook, heb het even bekeken maar in Lightroom op mijn Mac is het wel goed
- Patrick
- fXf sponsor
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Contacteer:
Op mijn MacBook Pro is de eerste, de paardebloem, ook wat paars, maar niet schokkend.
Mooie serie, mooi in beeld gebracht, ook qua achtergrond, (maar misschien is dit niet zo'n snuggere opmerking, ik bedoel geldt ook hierbij dat je het moet doen met wat zich aandient...?)
- Pba
Ik zal mijn scherm weer eens calibreren al weer een tijd geleden
- Martinus
Met PBA fotografie als logo suggereer je dat je professioneel of semi-professioneel fotograaf bent. Dan verwacht ik wel een hoger niveau foto's qua onderwerp, scherpte, kleur, belichting, uitsnede etc. Ik vind dit niet meer dan kiekjes die ook met een nokia gemaakt zouden kunnen zijn. Ook je andere foto's vind ik niet bijster mooi. Sorry..... Geeft verder niet, en laat je hier door niet ontmoedigen, ga vooral door, maar bedenk even of je dat logo wel moet gebruiken.
- remoss
- Voornaam: René
- Contacteer:
Kritiek mag, geen probleem. Maar wel gaarne alleen op foto's die in betreffend draadje staan. Het is niet nodig om meteen zijn hele repertoire door de toilet te spoelen.
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
- dhrPeter
- fXf sponsor
- Voornaam: Henk
- Contacteer:
Ik heb gezocht naar foto's van jouw hand Martinus maar kon niets vinden. Misschien kun je zelf een keer iets posten?Martinus schreef: ↑di 13 aug 2024, 20:04 Met PBA fotografie als logo suggereer je dat je professioneel of semi-professioneel fotograaf bent. Dan verwacht ik wel een hoger niveau foto's qua onderwerp, scherpte, kleur, belichting, uitsnede etc. Ik vind dit niet meer dan kiekjes die ook met een nokia gemaakt zouden kunnen zijn. Ook je andere foto's vind ik niet bijster mooi. Sorry..... Geeft verder niet, en laat je hier door niet ontmoedigen, ga vooral door, maar bedenk even of je dat logo wel moet gebruiken.
Groet, Henk