Welke fiminstellingen

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
Greenturtle
Ex-fXf
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 10 sep 2017, 11:39

Welke fiminstellingen

Bericht door Greenturtle »

Ik gebruik mijn camera eigenlijk altijd voor stills. Nu heb ik de X-H1 en iedereen heeft het over 4K filmen etc. Ik heb echt 0 verstand van filmen maar wil het er toch eens op wagen met deze camera. Maar........ wat stel ik in op de camera. Ik zie in het boekje beeldverhoudingen in 4K en FHD, ik zie beeldsnelheden en bitsnelheden. Welke instellingen kan ik nu het beste doen om mee te beginnen en dat de resultaten wel goed zijn. Ik heb me laten verstellen dat de zwakste scahkel de computer kan zijn. Nou ik heb een nieuwe computer en volgens zeggen met moderne en goede specs vwb de intelprocessor, intern geheugen etc. De pc draait onder Windows 10.
Gebruikersavatar

Harlin
Berichten: 148
Lid geworden op: wo 20 jan 2016, 23:53
Voornaam: Harry
Has thanked: 29 times
Been thanked: 5 times

Re: Welke fiminstellingen

Bericht door Harlin »

Vroeger heb ik wel gefilmd, je had altijd het juiste moment te pakken en dat ging vervelen.
Film al jaren niet meer.
Heb ook de X-H1 en op YouTube heb ik toch wel mooie filmpjes gezien van deze camera.
Af en toe denk ik: zal ik nog/ook maar weer eens proberen.
Moet er weer een batterijgrip bij komen, ken mezelf, moet er ook weer een lens komen, videomontage enz.
Ga het hier wel volgen voor tips, van mij wordt je niet veel wijzer, ik heb hem zuiver voor de fotografie. ;)
Plaats reactie

Terug naar “X-H1”