Raw Conversie in Fujifilm camera's -wat is het -waar te vinden-en hoe toepassen?

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
folkert
In memoriam †
Berichten: 391
Lid geworden op: vr 22 jul 2016, 09:49
Voornaam: Folkert
Locatie: Westland / Den Haag / Delft
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 5 times
Been thanked: 78 times
Gender:

Raw Conversie in Fujifilm camera's -wat is het -waar te vinden-en hoe toepassen?

Bericht door folkert »

Fujifilm In-Camera RAW Conversion een item welke ik tegenkwam in enkele menu's van mijn Fujicamera's ... ik ben er wat verder ingedoken en heb getracht me in te lezen maar tijdens deze "speurtocht" kwam ik ook een heel leerzaam filmpje tegen op You Tube wat ik eventueel nieuwsgierige leden van ons forum niet wil onthouden. Voor mijn een rustige en goede uitleg met begrijpelijke voorbeelden aan de hand van een X100-V camera en wat er nu mogelijk is ... voor mij was het leerzaam en bevestigd maar weer dat Fujifilm camera's heel veel kunnen en dat ik ooit een goede keuze heb gemaakt voor dit merk !! ( met dank aan Liam Gordon )




Mocht u een wat "oudere" maar prima werkende Fujifilm camera hebben ook een filmpje bijgevoegd hoe het werkt op de XT-2

Fuji XH-2/X100T/XT-4+grip/XE-4/ FUJINON XF18-55mm/XF 18-135mF/3.5-5.6/XF 55-200mm/XF100-400/XF16mm 2.8WR/XF35mm 2.WR/XF50mm F2 WR/XF 90mm/XF 80mm f2,8 R LM OIS WR Macro/XF 10-24 mm (old)/pancake XF 27mm f/2.8 WR (new)
Gebruikersavatar

GeorgeF
fXf sponsor
Berichten: 1573
Lid geworden op: zo 03 apr 2016, 11:53
Voornaam: George
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 33 times
Been thanked: 131 times

Re: Raw Conversie in Fujifilm camera's -wat is het -waar te vinden-en hoe toepassen?

Bericht door GeorgeF »

Bedankt Folkert ik ga er naar kijken in de hoop dat ik mijn X-H1 iets beter kan doorgronden.

Groetjes van George
Blijf het (Fuji) Objectief bekijken
Plaats reactie

Terug naar “Diversen”