Thumbrest voor Fuji X100F

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
jin
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 19 mar 2017, 10:39
Voornaam: Joost
Locatie: Heythuysen
Bewerk mijn foto's: Ja
Been thanked: 1 time
Gender:

Thumbrest voor Fuji X100F

Bericht door jin »

Sinds vorige week heb ik de Lensmate Folding Thumbrest voor de Fuji X100F in gebruik. Ik moet zeggen dat het een prima aanvulling is en de investering (€55 excl. verzending vanuit de VS en €24 BTW en inklaring) zondermeer waard. Grootste voordeel van het gebruik van deze, voor de nieuwe F aangepaste thumbrest is misschien wel dat het onbedoeld indrukken van Q-button verleden tijd is. Maar ook de grip op de relatief kleine camera is aanzienlijk beter, c.q. zekerder.
Op dit moment is de thumbrest nog niet leverbaar via de webshop van Lensmate; eerst kregen gegadigden die zich via de site van Lensmate inschreven de kans erop in te tekenen. Kennelijk zat ik in de eerste batch die verzonden werd.
Reken op een totale levertijd van 2 weken t.g.v. de de minimaal 6 dagen die PostNL 'nodig' heeft om het USPS-pakketje in te klaren.
https://www.flickr.com/photos/jin-photo/ X100V | X-Pro3 | XF16 f2.8 | XF35 f1.4 | XF50 f2.0
Gebruikersavatar

Dickx100F
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 11:26
Voornaam: Dick
Gender:

Re: Thumbrest voor Fuji X100F

Bericht door Dickx100F »

Mijn thumbrest - dezelfde, ook van Lensmate - heb ik ook netjes ontvangen na voorintekening. De verzending gebeurde binnen een week, en kon ik precies tracken. Netjes afgewerkt onderdeeltje.
Ik wacht nu nog op mijn Gariz HG-X100FNV Leather Camera Half Case Navy for Fujifilm X100F. Die geeft nog een extra grip aan de voorzijde en dan kan ik mijn geweldige X-100F ten volle gaan gebruiken.
Ik kan nl. na een herseninfarct mijn linkerhand helaas niet meer gebruiken, maar mijn rechterhand heeft met deze twee accessoires een goede grip op de camera.
Los hiervan zoek ik contact met een x-100-genoot om het eea over de instellingen en het gebruik van Lightroom te verfijnen. Wie meldt zich? Ik woon in Hilversum en als het niet al te ver is kom ik graag langs...
Gebruikersavatar

remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3825
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 41 times
Been thanked: 179 times
Gender:
Contacteer:

Re: Thumbrest voor Fuji X100F

Bericht door remoss »

Op de X-E2 had ik er ook eentje zitten van Lensmate, prima toevoeging voor een betere houvast!
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Plaats reactie

Terug naar “3e partij Accessoires”