Capture One 11

Alles over bewerken van foto's
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
AVI-Foto
fXf sponsor
Berichten: 655
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 21:22
Voornaam: Arjan
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contacteer:

Capture One 11

Bericht door AVI-Foto »

Capture One 11 (30-11-2017)
What's new in CO11

30 dagen als probeerversie te gebruiken

Hier zat ik persoonlijk een beetje op te wachten ;)

Had nl. COP v8 en wist dat mijn laatste upgrade mogelijkheid (voor de upgrade prijs natuurlijk) zou zijn naar v10. Zodra v11 er zou zijn zou dit recht vervallen ..
Ik weet ook dat als je binnen een maand na het verschijnen van een nieuwe versie een oude versie gekocht hebt je een vrije upgrade krijg naar de nieuwe versie.

Dus de afgelopen maanden de boel een beetje in de gaten gehouden qua berichten betreffende v11 Beta's.
Phase One is erg goed in het na laten leven van hun NDA's en dus ook in het laten verdwijnen van welk bericht dan ook van hun Beta's :think:,
Toch een handje vol Beta berichten kunnen vinden en daarom besloten om uiterlijk eind Nov. mijn upgrade van v8 -> v10 te doen.

Afgelopen maandag, Cyber Monday, besloten dat het nu echt wel tijd werd voor de v8 upgrade naar v10.
Goed "gegokt" want vandaag dus v11!
Dus nu een geregistreerde versie van v11 op mijn PC & Mac :-bd
     Groet, Arjan
     avi-foto.nl
Gebruikersavatar

mqaa
Berichten: 366
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 15:47
Locatie: Tilburg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times
Contacteer:

Re: Capture One 11

Bericht door mqaa »

Marc
Gebruikersavatar

Johan1025
Berichten: 429
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 07:21
Voornaam: Johan
Bewerk mijn foto's: Nee
Been thanked: 16 times

Re: Capture One 11

Bericht door Johan1025 »

Hallo Arjan,

Werk jij ook al met de nieuwe lagen ?
Tumblr | X-70 | X-Pro 3 | XF 16mm F1.4 R WR | XF 8-16mm F2.8 R LM WR | XF 33mm F1.4 R LM WR | XF 50mm F1.0 R WR| XF 16-55mm F2.8 R LM WR | XF 50-140mm F2.8 R LM OIS WR | XF70-300mmF4-5.6 R LM OIS WR
Gebruikersavatar

Topic Starter
AVI-Foto
fXf sponsor
Berichten: 655
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 21:22
Voornaam: Arjan
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contacteer:

Re: Capture One 11

Bericht door AVI-Foto »

Nog niet echt nee.
Aangezien ik van v8 kom moet ik eigenlijk de boel weer redelijk opnieuw ontdekken, er is vrij veel gewijzigd
Zeker nu met de mogelijkheid van lagen en hoe maskers werken in vergelijk met Photoshop heb ik nog wat te leren ;)
Maar in eerste instantie zal CO voor mij alleen een basis RAW converter zijn, mijn eventuele bewerkingen zal ik voorlopig nog lekker met PS blijven doen.

Kijk wel uit naar de tutorials mbt v11, ik denk dat de manier van werken met CO door de lagen wezenlijk veranderd is!
     Groet, Arjan
     avi-foto.nl
Plaats reactie

Terug naar “Beeldbewerking”