Dit fraaie koppel was met hun eigenaar op weg naar het beginpunt waar de platbodem boot lag om door hun te worden getrokken. Opname gemaakt tijdens de jaarlijkse Bietentocht waar dit een traditioneel onderdeel van is. Prachtbeesten die Belgische trekpaarden.
Een fraai koppel.
- PeterD
- fXf sponsor
- Bewerk mijn foto's: Nee
- Johan1025
- Voornaam: Johan
Re: Een fraai koppel.
Prachtig !
Tumblr | X-Pro 3 | XF 16mm F1.4 R WR | XF 8-16mm F2.8 R LM WR | XF 33mm F1.4 R LM WR | XF 50mm F1.0 R WR| XF 16-55mm F2.8 R LM WR | XF 50-140mm F2.8 R LM OIS WR | XF70-300mmF4-5.6 R LM OIS WR
- dhrPeter
- fXf sponsor
- Voornaam: Henk
- Contacteer:
Mooie dieren. In Nederland is er het Stamboek van het Nederlandse (Zeeuwse) Trekpaard dat uit het Belgische trekpaard is ontstaan. Ik miste hun begeleider tot mijn oog viel op een extra achterbeen bij het linker paard.
- PeterD
- fXf sponsor
Van die begeleider wist ik niet of ik dat nou grappig of niet moest vinden. Maar ik vond die paarden in tegenlucht mooi. En ze stonden er alleen op. Op veel foto's staan toeschouwers wat ik niet wilde. Het was een mooie dag toen met veel mensen wat begrijpelijk is. En ja, het zijn idd prachtige beesten. Dank voor de reacties.
- BertH
- Voornaam: Bert
- Bewerk mijn foto's: Ja
Ik zou niet weten waarom je dat niet grappig zou vinden tenzij je net een glaasje azijn had gedronken.