Mooi verhaal Harrie en een mooie foto van de erfhond, wij hebben vaak in het oosten van het land gewandeld en zagen daar ook veel erfhonden. Soms niet zulke vriendelijke maar gelukkig ook relaxte.
FujifilmRob schreef: ↑zo 13 apr 2025, 21:55
Ik vind het best een leuk forum, maar heb er een beetje moeite mee als er geen reacties komen op een geplaatste foto, zoals deze. Het verhaal achter de foto is amusant. De compositie is zeker voor verbetering vatbaar en natuurlijk is het jammer dat er net geen foto was van die kalkoenen. Dat had het compleet gemaakt.
Een goed of leuk verhaal bij een foto spreekt mij meer aan dan enkel maar een foto die zogenaamd tegen de perfectie aanleunt en waar men moeilijk kritiek op wil leveren, anders dat het een mooie foto is. Als lid van een fotoclub zie ik soms ook daar nog weleens punten voor verbetering.
Ik begrijp je frustratie Rob maar zie dit forum niet als een online fotoclub. De meeste leden komen hier voor de techniek, sommigen worden alleen lid om een vraag te kunnen stellen en zie je daarna nooit meer terug.
Het is maar een kleine groep die foto's plaatst en/of foto's van mede leden van een commentaar voorziet. Niet iedereen heeft geleerd een foto te beoordelen als op de fotoclub gedaan wordt of is misschien onwennig om een commentaar te geven. En soms raakt een foto uit het zicht door de techniek vragen.
Henk