Niet vroeg, niet laat, niet ver en geen exotische dieren. Volop activiteiten iedere dag weer. De achtergronden zijn niet de mooiste maar dat doet niks af aan het plezier wat je hebt met deze huis, tuin en keukenfoto's. Gemaakt met de 70-300.
Het onderwerp HTK hoeft niet te zeggen dat het mindere foto's zijn.
Foto 1 is mooi scherp op de kop van de Kauw.
Wat is er met foto 2 gebeurd dat de Ekster zo'n halo heeft?
Foto 3 laat mooi de close-up mogelijkheid van de 70-300mm zien, jammer dat de bloem iets overbelicht is. Als je deze in raw format hebt kun je wellicht nog wat doen om die hoge lichten te beteugelen.
Volgens mij moet ik wat kritischer zijn op de geplaatste foto's.Een andere foto van dezelfde ekster.Beter denk.Hij ging telkens met tussenpozen op de rand van het dak ging zitten.
Foto 1 is heel mooi, alleen zou ik links naast de witte balk hebben weggelaten. Dat trekt onnodig aandacht. Je snijdt alleen links iets af. In de nieuwe foto 2 komt de ekster veel beter uit, maar zie je weer iets schaduw op de vleugel. Het is het één of het ander. Foto 3 is prachtig.
Ach zo zie je maar weer, ieder zijn smaak en dat is prima. Ik wilde graag laten zien(vandaar ook de huis/tuin/keuken/tekst) wat een plezier je kunt hebben aan fotograferen dichtbij huis zonder die lens die € 5000 euro kost !
Maar opmerkingen hoe men denkt dat een foto verbetert kan worden stel ik op prijs. En eerlijk gezegd klopt het vaak ook wel als ik nog eens kijk en ik leer er wat van.
Dank voor de reacties.
Leuk. Foto 1 vind ik prachtig. Zo hebben wij regelmatig bezoek van een paar Vlaamse gaaien die de pindanetjes en vetbollen vernielen. Die vogels zijn zo lomp. Helaas nooit de camera paraat op die momenten.