Mede fotografen gezocht voor de Otterlo Challenge Run

Leuke evenementen die de moeite waard zijn om te fotograferen, deel ze met de rest.
Plaats reactie

Topic Starter
jack the slipper
Has thanked: 3 times
Been thanked: 12 times

Mede fotografen gezocht voor de Otterlo Challenge Run

Bericht door jack the slipper »

Hoi allemaal,

net als vorig jaar ben ik 1 van de fotografen van de Otterlo Challange Run. De opbrengst van dit evenement gaat naar de stichting Spieren voor Spieren.
Vorig jaar waren er een 130 deelnemers, deze editie wordt het drie-voudige aantal verwacht. Vandaar de vraag om hulp op fotografie gebied.

Het evenement is op zaterdag 20 februari. Hoe alles exact gaat verlopen is nog niet 100% duidelijk dus er kan nog geschoven worden al naar gelang jouw wensen en eventuele beschikbaarheid. Wat al wel vaststaat is dat het een fantastisch evenement wordt. De sfeer was vorig jaar al top en met meer deelnemers wordt dat er gewoon nog beter op.

Dus heb jij zin om een dagje (vanaf een uur of 12:00 aanwezig zijn) in de natuur zichzelf afmattende mensen te fotograferen. De sfeer te pakken in je platen, de verbeten trekken vast te leggen en de kameraadschap tussen de deelnemers te fotograferen dan nodig ik je van harte uit om 20 februari naar Otterlo te komen!

Voor meer informatie http://www.otterlochallengerun.nl, via een PM kun je mij natuurlijk altijd bereiken. Graag zelfs!

De foto's zijn van vorig jaar. Met een Nikon.... Sorry :-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Topic Starter
jack the slipper

Re: Mede fotografen gezocht voor de Otterlo Challenge Run

Zijn er nog meer mensen die hun Fuji eens lekker de sporen willen geven in de buitenlucht? Ja toch wel??

Kom op, niet alleen praten over gear en foto's maar DOEN!

KeesDeBruin

Bericht door KeesDeBruin »

Zou heel graag wille Jacko maar ik zit tot halverwege de middag in een sporthal. Ik zal eens kijken of ik nog wat kan regelen maar ik heb zo m'n twijfels. Maar als het lukt, laat ik het wel even weten.
Fujifilm X-T1 met wat lenzen...

Patrick
fXf sponsor
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 5 times
Been thanked: 44 times

Bericht door Patrick »

Op zich vind ik dit best leuke evenementen om te fotograferen, maar ik zie de meerwaarde van deze niet. Het is voor mij een eind rijden en het is dan waarschijnlijk koud. Hier in de buurt hebben we diverse van dit soort evenementen die veel groter zijn en waar je als fotograaf helemaal los kan. Veelal in een lekker zonnetje. Wat mij betreft moeten de sporters meer afzien dan de fotografen.

Kan je wat meer vertellen over juist dit evenement om me eventueel te overtuigen? Afgezien van het goede doel.
Mijn hobby houdt me OP de straat!
FlickrInstagramX-T3|X-T2|X-T1|X-M1|10-24 f4|16-55 f2.8|18-55 f2.8-4|50-140 f2.8|55-200 f3.5-4.8|100-400 f4.5-5.6|16 f1.4|23 f1.4|35 f1.4|56 f1.2|60 f2.4 macro|90 f2

Topic Starter
jack the slipper

Omdat je mij dan ontmoet Patrick....? Dat is toch wel duidelijk! :-)

Zonder gekkigheid, voor dit evenement zou ik zelf niet naar Velserbroek rijden. Bij jullie worden inderdaad de grote mud runs gehouden en dat is veel spectaculairder. Neemt niet weg dat dit ook gewoon een leuk evenement is maar dan kleinschaliger.

Topic Starter
jack the slipper

Maar de deelnemers starten in blokken met wat gijd ertussen. Komt bij dat er ook nog een voor- en afterparty is natuurlijk...

Topic Starter
jack the slipper

Hoi,

ik ga zeer binnenkort de namen van degene die zich hebben gemeld doorgeven aan de organisatie. Wellicht ben je nog aan het twijfelen of je mee gaat doen aan dit evenement: niet meer doen! Gewoon opgeven :-)

Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”