Is er interesse om een X-T1 gebruikers dag te organiseren?

Leuke evenementen die de moeite waard zijn om te fotograferen, deel ze met de rest.
Plaats reactie

Welke dag kun je?

Zaterdag 24 januari
8
29%
Zaterdag 31 januari
12
43%
Zaterdag 7 februari
8
29%
 
Totaal aantal stemmen: 28

Gebruikersavatar

JHMU
fXf sponsor
Berichten: 95
Lid geworden op: vr 05 dec 2014, 16:09
Locatie: Soest

Re: Is er interesse om een X-T1 gebruikers dag te organisere

Bericht door JHMU »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ook al een reactie op een andere (foute?) plaats geplaatst, dus toch hier ook maar even. Houd het kort "goede wijn behoeft geen krans"
Dat je zelfs mee maakt dat van een "oude kop" nog wel iets te maken is, eerlijk, ik herkende mijzelf niet. Ja dan op eens "verrek dat ben ik!!!!!!"
Bedankt voor de fijne dag. Heb nog wel een 20 :duimop: keer nodig om alles te begrijpen.
Groet en tot horens/schrijfs Jan
Gebruikersavatar

andrejanssen
fXf sponsor
Berichten: 176
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 11:46
Voornaam: Andre
Locatie: Amersfoort
Gender:
Contacteer:

Re: Is er interesse om een X-T1 gebruikers dag te organisere

Bericht door andrejanssen »

Ik lees hier en daar dat het een erg leuke dag is geweest. Des te meer baal ik als een stekker dat ik hem gemist heb. Ik had echt de hoop dat ik tegen die tijd weer hersteld zou zijn, helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik ben de afgelopen week ook nog niet aan het werk geweest. Maar maandag ga ik de dagelijkse draad weer voorzichtig oppakken. Ik hoop dat een vervolg gaat komen voor deze dag. Dan ben ik er zeker bij. (tenminste dat hoop ik maar)
Fuji X-T1 : 18-55 : 55-200 : 27 : 35 : 56 : FLITSER
Gebruikersavatar

AnneS
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 sep 2014, 20:38
Locatie: Rijnmond

Re: Is er interesse om een X-T1 gebruikers dag te organisere

Bericht door AnneS »

Andre: Ik hoop dat een vervolg gaat komen voor deze dag. Dan ben ik er zeker bij. (tenminste dat hoop ik maar)
Ik begreep van Gerard dat hij nog probeert iets te gaan organiseren met Fujifilm :D
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”