Kosten neutraal

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
arnold_w
Berichten: 803
Lid geworden op: do 18 dec 2014, 21:01
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Kosten neutraal

Bericht door arnold_w »

^ +1
Volg het ook niet meer. Eerst is alles geweldig en magic en een week later wordt de boel weer verpatst.
Zo krijg je toch nooit rust in je fotografie. Het lijkt een beetje op audiofielen die ik ken, nooit tevreden over hun spullen en altijd maar jengelen over kleine oneffenheden, maar niet meer kunnen genieten van een stukje muziek. Ik krijg bij jou ook een beetje het idee dat je nooit tevreden kunt zijn met wat je hebt, zelfs op de mooiste objectieven of camera's is wel iets op aan te merken.

Maar goed, succes met je keuze, het zal vast niet de laatste zijn.
X-T1 | X-H1 | | XF 18-55 | GFX 50S | GF 30mm | GF 45-100 | GF 100-200
Arnold van Wijk Fotografie | IJsland Fotoreizen
Gebruikersavatar

Johan1025
Berichten: 429
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 07:21
Voornaam: Johan
Bewerk mijn foto's: Nee
Been thanked: 16 times

Re: Kosten neutraal

Bericht door Johan1025 »

<---- blijft erg happy met de pro 2 :) en wat glas
Tumblr | X-70 | X-Pro 3 | XF 16mm F1.4 R WR | XF 8-16mm F2.8 R LM WR | XF 33mm F1.4 R LM WR | XF 50mm F1.0 R WR| XF 16-55mm F2.8 R LM WR | XF 50-140mm F2.8 R LM OIS WR | XF70-300mmF4-5.6 R LM OIS WR
Gebruikersavatar

Luna
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 jul 2016, 21:27
Voornaam: Luna
Locatie: De Aarde. Meestal.

Re: Kosten neutraal

Bericht door Luna »

Respect voor de mensen die een camera en een paar glaasjes kopen, 10 jaar houden en naar niks anders verlangen.

Maar evenveel respect voor iemand die naast het fotograferen zelf kan genieten van iets nieuws uit te proberen door middel van kopen en verkopen. Er is zoveel prachtig materiaal te vinden en het leven is al zo kort, waarom niet even van alles genoieten wat je kunt?

Ben trouwens zot van de Leica M-D 262 (die zonder LCD) en de beruchte Noctilux. Echt spek voor m'n bek maar niet voor m'n portemonnee, dan liever nog wat meer Fuji glas. Ik ga wel eens een Leica huren bij Grobet denk ik, moet ik eens ervaren hebben. Alhoewel, gevaarlijk ... heb 2 weken geleden een Fuji gehuurd ... X-T2 komt binnen in septemeber, al drie glazen besteld en nog aan't kijken voor eentje tweedhands. :mrgreen:
Fuji & Fujinon & Samyang & Wotancraft & Hold Fast Gear & Nissin & Sirui & GorillaPod
X-PRO2 & X-T2
Gebruikersavatar

Martinpecheur
Berichten: 154
Lid geworden op: zo 31 aug 2014, 00:12
Voornaam: Martin
Locatie: Borne

Re: Kosten neutraal

Bericht door Martinpecheur »

Zo ziet de handel het graag :mrgreen:
Gebruikersavatar

Luna
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 jul 2016, 21:27
Voornaam: Luna
Locatie: De Aarde. Meestal.

Re: Kosten neutraal

Bericht door Luna »

Economie op dreef houden hee! :mrgreen:

En degenen die onder elkaar traden of kopen en verkopen krijgen ook meer kansen. :duimop:
Fuji & Fujinon & Samyang & Wotancraft & Hold Fast Gear & Nissin & Sirui & GorillaPod
X-PRO2 & X-T2
Plaats reactie

Terug naar “Camera's algemeen”