Newbe

Wie ben je?
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
Gurdy
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 24 jun 2018, 19:57
Voornaam: Geert

Newbe

Bericht door Gurdy »

Hoi
Héél lang geleden mijn eerste Canon camera gekocht.
30 jaar geleden alles verkocht; inclusief doka.

Aangestoken door de supersnelle technische ontwikkkelingen, het oneindig (online) lesmateriaal en de aanstekelijke verhalen van een oud-collega die op de fotovakschool zit, uiteindelijk toch toegegeven aan die haast onverdringbare drang om weer wat met fotografie te gaan doen.

Wat dan? Geen idee! Als ik kijk naar wat de forumleden schieten, dan neigt mijn voorkeur naar.....alles :D
Na veel reviews gelezen te hebben, uiteraard met de benodigde korrels zout én kritische blik heb ik onlangs de T-2 + kitlens 18-55 aangeschaft.
Met wat snelle kaartjes, extra batterijen en de VPB-2 ga ik (her)ontdekken waar ik écht blij van word en mijn ei in kwijt kan.

Zeker nog veel te leren, lezen en vooral doen...én.......alvast sparen voor 1 à 2 extra lenzen. Welke? Tja.....100-400? 80 Macro.....56 mm?

Eerst maar eens gaan oefenen zodat ik eind augustus met een paar leuke plaatjes thuiskom van de trainingen F1 in België.

Ga ik er een paar posten? Écht wel. Al is het maar om van jullie opbouwende en professionele commentaren te leren.

Latûr.
Gebruikersavatar

GeorgeF
fXf sponsor
Berichten: 1573
Lid geworden op: zo 03 apr 2016, 11:53
Voornaam: George
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 33 times
Been thanked: 131 times

Re: Newbe

Bericht door GeorgeF »

Welkom Latûr.
Je hebt een mooie keus gemaakt.
Succes er mee.

Groetjes van George
Blijf het (Fuji) Objectief bekijken
Gebruikersavatar

remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3825
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 41 times
Been thanked: 179 times
Gender:
Contacteer:

Re: Newbe

Bericht door remoss »

Welkom op fXf, Geert!

Inderdaad een mooie set met enorm veel mogelijkheden. Wordt wellicht even zoeken waar het ei in past maar dat komt vast goed :)
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Gebruikersavatar

Bert
Berichten: 639
Lid geworden op: do 26 jan 2017, 20:56
Voornaam: Bert
Has thanked: 40 times
Been thanked: 59 times
Gender:

Re: Newbe

Bericht door Bert »

Welkom!!! :duimop:
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”