Hallo

Wie ben je?
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
Hilda
Ex-fXf
Berichten: 116
Lid geworden op: za 15 dec 2018, 07:10
Voornaam: Hilda
Bewerk mijn foto's: Nee
Been thanked: 13 times
Gender:

Hallo

Bericht door Hilda »

Dank voor het toevoegen. Sinds 6 december heb ik een Fujifilm X T20 met een 18-55 f2.8-4.0. Ik heb dit naast een vrij complete Nikon (D7200) uitrusting. Ik ben nog niet van plan het Nikon spul weg te doen, voorlopig ga ik het naast elkaar gebruiken. Reden voor de stap naar een systeemcamera is o.a. artrose in mijn duim waardoor ik de Nikon niet goed meer pijnloos en lang vast kan houden, het toestel is te zwaar, maar vanaf statief en vanuit de auto gaat het nog prima.
Als de Fuji mij bevalt wil ik deze uitbreiden met lichtsterke lenzen, dat wordt dus sparen en veel op 2e hands pagina's kijken.
Ik werk als begeleider in een woonvorm voor mensen met een verstandelijke beperking. Van huis uit ben ik persoonlijk begeleider, maar zoals zovele, werd de papieren rompslomp me te veel.
Mij piepklein klein huisje staat in een buitengebied van de Marne (Groningen) Het NP Lauwersmeer is bijna mijn achtertuin, hemelsbreed woon k op een kilometer of 3. Heb daardoor veel dwaalgasten in de vorm van vogels in de tuin, dat is altijd genieten.
Gebruikersavatar

Peter P
fXf sponsor
Berichten: 360
Lid geworden op: za 12 mar 2016, 09:11
Voornaam: Peter
Has thanked: 8 times
Been thanked: 32 times

Re: Hallo

Bericht door Peter P »

Hallo Hilda, welkom om het leuke en leerzame fujiforum.
Groeten Peter
Gebruikersavatar

Leon1980EastWood
Ex-fXf
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 06 jul 2018, 22:23
Voornaam: Leon
Been thanked: 5 times

Re: Hallo

Bericht door Leon1980EastWood »

Welkom!

Ik weet zeker dat de x-t20 je goed gaat bevallen mee beeldkwaliteit. Het gebruik is even wennen misschien maar eenmaal gewend dan is het super.