van fuji tot fuji

Wie ben je?
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
that70sman
Berichten: 6
Lid geworden op: di 30 apr 2019, 21:27
Has thanked: 5 times
Gender:

van fuji tot fuji

Bericht door that70sman »

Hoi, that70sman hier en ik ben sinds kort een trotse en blije bezitter van een Fuji X T-20!
En in al die jaren zat ik hier denk ik op te wachten. Dit is nl. een groot foto-feest!
Ik heb nog nooit zo fijn gefotografeerd. Mijn vorige camera was een 7d die ik met name professioneel gebruikte voor technische foto's die dan bewerkt werden in photomodeler.
De 10D ervoor had ook min of meer een zakelijke besteding. De 7d heb ik weg gedaan omdat dit een log en zwaar beest is. Dus voor op pad vond ik dat niks. Naast het feit dat je onderhand een studie moest volgen om de body een beetje te snappen.
Met de t20 is dat dus niet het geval. Wel heb ik de handleiding waar nodig doorgebladerd. De handleiding op zich vind ik al prettig en logisch ingedeeld. Het feit dat bij de tekening referenties naar blz staan is super handig.
Ook het menu van de camera zelf werkt logisch en is niet ingewikkeld. Alle knopen zitten wat mij betreft op de juiste plaats met de juiste functies. Kortom, de t20 is het voor mij. Het geeft een doorstart aan mijn hobby fotograferen.
Het grappige is dat mijn allereerste camera, een anologe compact camera ook een Fuji was. Die heb ik helaas niet meer.
De daarop volgende was een Canon AV1, wat ook een heel leuk ding was en daarmee heb ik wat doka ervaring op gedaan.
Veel later kwam de 10D pas en de rest is inmiddels bekend. Ik heb de t20 nog geen week, maar ben zo enthousiast dat ik hier lid ben geworden. Ik hoop ervaringen te kunnen delen en van anderen te leren.
Veel plezier met jouw Fuji gewenst! :ympeace:
Gebruikersavatar

GeorgeF
fXf sponsor
Berichten: 1573
Lid geworden op: zo 03 apr 2016, 11:53
Voornaam: George
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 33 times
Been thanked: 131 times

Re: van fuji tot fuji

Bericht door GeorgeF »

Dat is mooi.
Fuji is een geweldige camera.
Eigenlijk snap je niet dat iedereen niet een Fuji heeft.
Veel plezier toegewenst met je Fuji uitrusting.

Groetjes van George
Blijf het (Fuji) Objectief bekijken
Gebruikersavatar

Bert
Berichten: 639
Lid geworden op: do 26 jan 2017, 20:56
Voornaam: Bert
Has thanked: 40 times
Been thanked: 59 times
Gender:

Re: van fuji tot fuji

Bericht door Bert »

Welkom!!! :duimop:
Gebruikersavatar

remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3847
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 42 times
Been thanked: 186 times
Gender:
Contacteer:

Re: van fuji tot fuji

Bericht door remoss »

Hoi that70sman en welkom op fXf. Vanwaar de nickname that70sman ?
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Gebruikersavatar

Topic Starter
that70sman
Berichten: 6
Lid geworden op: di 30 apr 2019, 21:27
Has thanked: 5 times
Gender:

Re: van fuji tot fuji

Bericht door that70sman »

Ik begin het ook te snappen dat je beter een fuji hebben kan :)
That 70 show vond ik een super grappige serie. En ik ben in de jaren 70 geboren. De naam vind ik dus goed bij mij passen.
Dank voor het welkom, leuk!
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”