Jos Smeets stelt zich voor

Wie ben je?
Gebruikersavatar

rmviewpoint
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 15 aug 2016, 21:59
Voornaam: Roger
Has thanked: 3 times
Been thanked: 13 times

Re: Jos Smeets stelt zich voor

Bericht door rmviewpoint »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Welkom op dit leerrijk forum Jos en veel foto plezier met je uitstekende keuze!
Er zijn 2 dagen in 'n jaar waar je niets mee kunt: gisteren en morgen!
X-Pro3, FX 56mm 1.2, FX 35mm 1.4, FX 27mm 2.8, FX 16mm 1.4. Godox flitsers.
Gebruikersavatar

Topic Starter
jossmeets
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 02 aug 2019, 16:49
Voornaam: Jos
Gender:

Re: Jos Smeets stelt zich voor

Bericht door jossmeets »

dank iedereen om mij te verwelkomen, ik voel me nu al thuis en ik heb nog maar pas de Fuji X-T3
Gebruikersavatar

Topic Starter
jossmeets
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 02 aug 2019, 16:49
Voornaam: Jos
Gender:

Re: Jos Smeets stelt zich voor

Bericht door jossmeets »

Nu dat voorstellen is nog niet goedkoop zeg.... krijg me daar toch een mooie tip, heb meteen maar de lens besteld, de 8-16 mm lens bij "mydigitaland" in Hongkong, wel wat wachten maar dan ook een kleine €600 goedkoper. Men verstuurt alles op papier naar UK en van daar uit wordt belastingvrij zonder invoer / btw door gevoerd naar Nederland en België. Niet leuk voor de lokale dealers, wel leuk voor ons. Normaal krijg je daar maar 1 jaar Aziatische garantie, dus is er iets aan, dan ook niet zeuren en terug sturen naar Hongkong. Maar voor slechts € 24 koop je dat af, je krijgt dan 3 jaar internationale garantie wereldwijd, probleem opgelost en nog altijd een flink pak goedkoper.

Eglobal heeft ook mooi materiaal, maar de 8-16 mm is daar weer € 200 duurder, camera's blijven aantrekkelijk goedkoop bij beiden. Zo is de X-T3 nog altijd € 300 goedkoper. Het scheelt dus om daar een hele set met extra lens te kopen, kunt dan ook maar meteen de betere WR lens kopen voor bijna de gewone prijs hier.

groet Jos
Gebruikersavatar

MauvdL
fXf sponsor
Berichten: 367
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 18:08
Voornaam: Maurice
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 55 times
Been thanked: 26 times
Gender:
Contacteer:

Re: Jos Smeets stelt zich voor

Bericht door MauvdL »

Ik heb wel eens bij T-Dimension besteld. Het voelde wel een beetje als een gok, maar het ging beide keren goed.
Toevallig ben ik aan het kijken naar een 27mm pancake en die is daar zo’n beetje de helft van de prijs.
Blijf wel alert en zorg dat je je goed informeert en googelt naar reviews van dat soort webwinkels!
X-E3 | X-T3 | 18mm | 23mm | 27mm | 35mm | 50mm | 10-24mm | 16-80mm | 18-55mm
Vitrine: Nikon D300s | Nikon F2 | Mamyia C330   Instagram
Gebruikersavatar

Topic Starter
jossmeets
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 02 aug 2019, 16:49
Voornaam: Jos
Gender:

Re: Jos Smeets stelt zich voor

Bericht door jossmeets »

Het scheelt altijd wat, als je met PAYPAL kan betalen, waardoor er wel enige gegarandeerdheid is
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”