Even Voorstellen

Wie ben je?
Gebruikersavatar

jack the slipper
Berichten: 329
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 20:51
Has thanked: 3 times
Been thanked: 13 times

Re: Even Voorstellen

Bericht door jack the slipper »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hi Chris,

bedankt voor je antwoord. Had hier al eens gelezen dat iemend een Viltrox adapter gebruikte om Canon op Fuji te zetten en dat dit prima beviel. Waarom heb jij voor deze duurdere variant gekozen? Om ook third party objectieven te kunnen gebruiken? Zat te denken om een Canon macro en een Sigma 70-200 aan te schaffen namelijk.
Gebruikersavatar

Topic Starter
ChrisWolters
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 03 jan 2020, 10:20
Voornaam: Chris
Been thanked: 2 times

Re: Even Voorstellen

Bericht door ChrisWolters »

Mijn keuze voor de Fringer komt puur en alleen door het lezen op internet. Over het algemeen word er lovend gesproken over de Fringer PRO II en dat de Viltrox minder presteerd. Maar er zijn ook mensen die goede resultaten boeken met de Viltrox.
Viltrox is natuurlijk beter/ sneller verkrijgbaar en er hangt een goedkoper prijskaartje aan.
Daabij heeft Viltrox een aardige lijst aan geteste Canon lenzen waar de Canon 300 2,8 ontbreekt gek genoeg anders had ik voor een 2de hands van deze gegaan.
X-T2, X-T3 met wat glas
Gebruikersavatar

Topic Starter
ChrisWolters
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 03 jan 2020, 10:20
Voornaam: Chris
Been thanked: 2 times

Re: Even Voorstellen

Bericht door ChrisWolters »

Mijn keuze voor de Fringer komt puur en alleen door het lezen op internet. Over het algemeen word er lovend gesproken over de Fringer PRO II en dat de Viltrox minder presteerd. Maar er zijn ook mensen die goede resultaten boeken met de Viltrox.
Viltrox is natuurlijk beter/ sneller verkrijgbaar en er hangt een goedkoper prijskaartje aan.
Daabij heeft Fringer een aardige lijst aan geteste Canon lenzen waar de Canon 300 2,8 ontbreekt gek genoeg anders had ik voor een 2de hands van deze gegaan.
X-T2, X-T3 met wat glas
Gebruikersavatar

jack the slipper
Berichten: 329
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 20:51
Has thanked: 3 times
Been thanked: 13 times

Re: Even Voorstellen

Bericht door jack the slipper »

Thanks Chris! Lijkt mij dat als je, zoals ik, ook een third pary objectief gaat gebruiken je wellicht beter voor de Koning gaat in plaats van voor de prins...
Zal de begroting eens compleet maken met adapters en mogelijkheden voor objectieven.

Fuji is prima maar ik blijf mijn 70-200 F2.8 missen. Gebruikte ik vaker dan ik dacht toen ik overstapte.
Gebruikersavatar

Topic Starter
ChrisWolters
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 03 jan 2020, 10:20
Voornaam: Chris
Been thanked: 2 times

Re: Even Voorstellen

Bericht door ChrisWolters »

Vreemd, ik had gereageerd op je vraag maar zie mijn reactie niet terug.
Mijn keuze viel op de fringer omdat die een enorme lijst met lenzen op hun website had staan die succesvol getest waren. Daarbij veel positieve waarderingen kreeg opverschillende websites. En de Viltrox werd niet heel veel genoemd.
En tot nu bevalt hij mij prima. Krijg alleen het idee dat als je batterij onder de 50% zakt (ik werk met een grip dis 2 accu's) de performance wat wegzakt.
X-T2, X-T3 met wat glas
Gebruikersavatar

Topic Starter
ChrisWolters
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 03 jan 2020, 10:20
Voornaam: Chris
Been thanked: 2 times

Re: Even Voorstellen

Bericht door ChrisWolters »

Vreemd, ik had gereageerd op je vraag maar zie mijn reactie niet terug.
Mijn keuze viel op de fringer omdat die een enorme lijst met lenzen op hun website had staan die succesvol getest waren. Daarbij veel positieve waarderingen kreeg opverschillende websites. En de Viltrox werd niet heel veel genoemd.
En tot nu bevalt hij mij prima. Krijg alleen het idee dat als je batterij onder de 50% zakt (ik werk met een grip dis 2 accu's) de performance wat wegzakt.
X-T2, X-T3 met wat glas
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”