Apfelstrudel!

Dingetjes
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
bcvthul
fXf sponsor
Berichten: 161
Lid geworden op: zo 12 jul 2015, 14:17
Been thanked: 2 times

Apfelstrudel!

Bericht door bcvthul »

Fujifilm X100T
Gebruikersavatar

Patrick
fXf sponsor
Berichten: 3061
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 02:45
Locatie: Velserbroek
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 11 times
Been thanked: 153 times
Gender:
Contacteer:

Re: Apfelstrudel!

Bericht door Patrick »

Het geheel staat volgens mij te centraal. Dat grote gele vlak onderin voegt niets toe. Is dit een uitsnede zodat je het beeld veranderen kan?
Mijn hobby houdt me OP de straat!
FlickrInstagramX-T4|X-T3|X-T2|X-M1|10-24 f4|16-55 f2.8|18-55 f2.8-4|50-140 f2.8|55-200 f3.5-4.8|100-400 f4.5-5.6|16 f1.4|23 f1.4|35 f1.4|56 f1.2|60 f2.4 macro|90 f2|90 f2| Q3

MajorB
Ex-fXf
Berichten: 410
Lid geworden op: di 03 nov 2015, 10:25
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 18 times
Been thanked: 28 times
Gender:

Re: Apfelstrudel!

Bericht door MajorB »

alle attributen rond het bord storen bij deze foto.
Apfelstrudel die zo op een foto wordt aangeprezen zou ik niet nemen, deze apfelstrudel ziet er uit alsof hij "al eens is gegeten". Het fotograferen van gerechten is een vak apart en de foto moet de eetlust opwekken. In dit geval had je beter loodrecht boven de strudel moeten hangen en naar beneden fotograferen.
.
Gebruikersavatar

Topic Starter
bcvthul
fXf sponsor
Berichten: 161
Lid geworden op: zo 12 jul 2015, 14:17
Been thanked: 2 times

Re: Apfelstrudel!

Bericht door bcvthul »

Oei, ik heb de foto in de categorie 'product fotografie' geplaatst en daar heersen de harde regels...excuus mijn foto voldoet hier niet aan..Het is gewoon een foto van (product) Apfelstrudel die afgelopen vakantie genuttigd is op een terras in Hall in Tirol. Je krijgt er 'gratis' allerlei attributen erbij die er gewoon bijhoren als je (product) Apfelstrudel eet....
Fujifilm X100T
Gebruikersavatar

johant
Berichten: 344
Lid geworden op: wo 29 apr 2015, 19:37

Re: Apfelstrudel!

Bericht door johant »

Nou, hij zal in ieder geval best gesmaakt hebben!
Gebruikersavatar

Luna
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 jul 2016, 21:27
Voornaam: Luna
Locatie: De Aarde. Meestal.

Re: Apfelstrudel!

Bericht door Luna »

bcvthul schreef:Oei, ik heb de foto in de categorie 'product fotografie' geplaatst en daar heersen de harde regels...excuus mijn foto voldoet hier niet aan..Het is gewoon een foto van (product) Apfelstrudel die afgelopen vakantie genuttigd is op een terras in Hall in Tirol. Je krijgt er 'gratis' allerlei attributen erbij die er gewoon bijhoren als je (product) Apfelstrudel eet....
Aha, dat komt er van hee als je de forumregels niet leest. Zal ik ook eens mogen doen. :D
Voor straf: iedereen trakteren met die Apfelstrudel!
Ik vind em er overheerlijk uitzien en voor mijn niveau vind ik de foto zelfs mooi.
Maar ik moet akkoord gaan met de opmerkingen over de attributen in het rond, al twijfel ik over het bestek, dat kan misschien nog.
Fuji & Fujinon & Samyang & Wotancraft & Hold Fast Gear & Nissin & Sirui & GorillaPod
X-PRO2 & X-T2
Gebruikersavatar

remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3825
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 41 times
Been thanked: 179 times
Gender:
Contacteer:

Re: Apfelstrudel!

Bericht door remoss »

Krijg er wel trek van ;0

De foto staat hier prima hoor, no problem....
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Plaats reactie

Terug naar “Productfotografie”