Ontbrekende accu controle bij X-Pro 1

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
Deva
Berichten: 21
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 01:45

Ontbrekende accu controle bij X-Pro 1

Bericht door Deva »

Na de verkoop van mijn X-T1 bekroop mij het gevoel dat een compact toch niet ideaal was en heb besloten een X-Pro 1 te kopen, ik zocht kwaliteit en een meetzoeker, ik kocht een zeer licht gebruikte body en een vrijwel nieuwe XF 18mm (ik wil alleen nog met primes gaan werken) de kamera bevalt prima maar ik kom 1 dingetje tegen wat bij mij een vraagteken is; volgens de gebruiksaanwijzing moet er een accuutje zichtbaar zijn voor de accu status, deze is bij mij niet zichtbaar in beide zoekers of het scherm, zit dit verstopt in 1 van de vele menu's ?

Alvast bedankt voor het meedenken !

Will
Gebruikersavatar

paul b
Berichten: 116
Lid geworden op: za 13 jun 2015, 14:20
Locatie: Amsterdam

Re: Ontbrekende accu controle bij X-Pro 1

Bericht door paul b »

De status van de accu kan worden getoond op het LCD door het knopje "disp back" (rechtsonder het LCD) een paar keer in te drukken. Zowel in de modus "i" als in "c" krijg je het accu-symbool te zien. Veel plezier met de X-Pro-1. Ik werk er met veel plezier mee en dat is m.i. de basis van alles.
Gebruikersavatar

Topic Starter
Deva
Berichten: 21
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 01:45

Re: Ontbrekende accu controle bij X-Pro 1

Bericht door Deva »

paul b schreef:De status van de accu kan worden getoond op het LCD door het knopje "disp back" (rechtsonder het LCD) een paar keer in te drukken. Zowel in de modus "i" als in "c" krijg je het accu-symbool te zien. Veel plezier met de X-Pro-1. Ik werk er met veel plezier mee en dat is m.i. de basis van alles.
Gevonden, dank je wel Paul !
Plaats reactie

Terug naar “X-Pro1”