Foto's gemaakt met andere camera's dan Fujifilm

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3825
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 41 times
Been thanked: 179 times
Gender:
Contacteer:

Foto's gemaakt met andere camera's dan Fujifilm

Bericht door remoss »

In principe is het op een Fujifilm forum wat raar als er foto's worden geplaatst welke zijn genomen met andere merk camera's dan Fujifilm.

Maar toch komt het een enkele keer voor dat je toch wat plaatjes wilt delen. Dat kan dan in dit forum deel.

Als de noodzaak er erg vaak is dan verwijs ik je naar een ander forum wat niet merkgebonden is, zoals LightCatch....
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Gebruikersavatar

RiFuji
fXf sponsor
Berichten: 313
Lid geworden op: di 11 mei 2021, 16:53
Voornaam: Rico
Locatie: Flevoland
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 31 times
Been thanked: 20 times
Gender:

Re: Foto's gemaakt met andere camera's dan Fujifilm

Bericht door RiFuji »

In principe een leuk idee en gedeelte. Wel hoop ik dat dit gedeelte niet te vaak zal worden gebruikt, ook al ben ik van nature wel nieuwsgierig van aard…. 😊. En mocht het toch gebruikt gaan worden dan hoop ik extremiteiten en exoten te kunnen zien (wat deze dan ook moge zijn).
X-T3 / VG-XT3 / XF 16-55mm f2.8 R LM WR / XF 50-140mm f2.8 R LM OIS WR / XF 100-400mm f4.5-5.6 R LM OIS WR / XF 1.4X TC WR
Gebruikersavatar

PeterD
fXf sponsor
Berichten: 617
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 262 times
Been thanked: 122 times

Re: Foto's gemaakt met andere camera's dan Fujifilm

Bericht door PeterD »

Ik vind het een goed initiatief en een mooie aanvulling op het Fuji forum.Maar zoals ik in een eerder berichtje al meldde vind ook ik dat op een Fuji forum Fuji foto,s thuishoren.
Uitzonderingen bevestigen de regel en ik denk dat de leden verstandig genoeg zijn om te weten welke dat zijn.
Bedankt Rene voor deze merkvreemde upgrade zullen we maar zeggen.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's gemaakt met andere camera's dan Fujifilm”