Naar de polder,niet slim.

Mooie plekken op de wereld
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
PeterD
fXf sponsor
Berichten: 617
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 262 times
Been thanked: 122 times

Naar de polder,niet slim.

Bericht door PeterD »

Enkele dagen geleden toen we nog nachtvorst hadden nog eens erg vroeg de polder ingereden.Erg slim was dat niet want er werd volop gewaarschuwd voor gladde wegen.Dat was ook zo.Maar soms doe ik wel eens iets doms en dit was zoiets.Twee foto,s die de sfeer weergeven en ikzelf wel prettig vind om naar te kijken.De hoogspannings draden storen wel op de tweede foto .Maar met die 2 jonge fietsertjes op weg naar school in die verlaten polder vond ik het toch een fijn sfeerbeeld van deze ochtend.
Genomen met mij ouwe trouwe XE 3 met 55-200.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

dhrPeter
fXf sponsor
Berichten: 540
Lid geworden op: za 05 dec 2020, 11:50
Voornaam: Henk
Locatie: Krimpenerwaard
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 142 times
Been thanked: 84 times
Contacteer:

Re: Naar de polder,niet slim.

Bericht door dhrPeter »

Ik hoop dat je heelhuids thuisgekomen bent na het maken van deze sfeerplaatjes Peter. In deze context storen de hoogspannings lijnen mij ook niet.

Fijne feestdagen,
Henk
Gebruikersavatar

Topic Starter
PeterD
fXf sponsor
Berichten: 617
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 262 times
Been thanked: 122 times

Re: Naar de polder,niet slim.

Bericht door PeterD »

dhrPeter schreef: di 20 dec 2022, 09:36 Ik hoop dat je heelhuids thuisgekomen bent na het maken van deze sfeerplaatjes Peter. In deze context storen de hoogspannings lijnen mij ook niet.

Fijne feestdagen,
Henk
Ik ben heelhuis thuisgekomen maar ik raadt toch niemand aan om ook te doen.Het is het risico voor alleen een mooi plaatje niet waard.De volgende dag waren er op de brabantse wegen ook talloze ongelukken gebeurd.
Ook fijne dagen gewenst.
Gebruikersavatar

Patrick
fXf sponsor
Berichten: 3061
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 02:45
Locatie: Velserbroek
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 11 times
Been thanked: 153 times
Gender:
Contacteer:

Re: Naar de polder,niet slim.

Bericht door Patrick »

Uiteindelijk zijn dit toch wel de momenten dat je de fraaiste beelden schiet. Midden op een gewone dag lukt dat zelden bij dit soort onderwerpen...
Mijn hobby houdt me OP de straat!
FlickrInstagramX-T4|X-T3|X-T2|X-M1|10-24 f4|16-55 f2.8|18-55 f2.8-4|50-140 f2.8|55-200 f3.5-4.8|100-400 f4.5-5.6|16 f1.4|23 f1.4|35 f1.4|56 f1.2|60 f2.4 macro|90 f2|90 f2| Q3
Gebruikersavatar

Topic Starter
PeterD
fXf sponsor
Berichten: 617
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 262 times
Been thanked: 122 times

Re: Naar de polder,niet slim.

Bericht door PeterD »

Patrick schreef: di 20 dec 2022, 11:19 Uiteindelijk zijn dit toch wel de momenten dat je de fraaiste beelden schiet. Midden op een gewone dag lukt dat zelden bij dit soort onderwerpen...
100% waar.Ik ben vaak voor het krieken van de dag in de buitengebieden te vinden.Het levert mooiere platen op.Maar om dat te doen onder die winterse omstandigheden van mist, donker en glad ? Tja, ieder voor zich mag beslissen of dat het risico van die mooie plaat waard is.
Plaats reactie

Terug naar “Landen en streken”