vast lopen xs10

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
Engeltje
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 31 mei 2021, 11:14
Voornaam: Chris
Bewerk mijn foto's: Nee

vast lopen xs10

Bericht door Engeltje »

Beste fuji gebruikers
ik heb de xs10 in mijn bezit nu heb ik regelmatig als ik een foto wil maken
de ontspanknop indruk dat dan de rode camera led constant brand achter op de body
zelfs als ik de schakelaar dan op UIT zet en dan weer AAN blijft deze constant blijft branden
Het enigste wat dan helpt is de batterij demonteren anders is de camera niet meer te gebruiken
is dit probleem ook bij jullie aanwezig
gr chris
Gebruikersavatar

PeterD
fXf sponsor
Berichten: 617
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 262 times
Been thanked: 122 times

Re: vast lopen xs10

Bericht door PeterD »

Ja.Maar dit is natuurlijk kort door de bocht.Ik herken het zeker.Heb het zelf ook meegemaakt met beide Fuji camera,s die ik heb.Heb er geen verklaring voor en heb er ook op het internet wel over gelezen maar geen verklaring kunnen vinden.
Het gebeurt gelukkig niet vaak.Ik heb het daarom maar bij de Fuji eigenaardigheden geplaatst.Tot nu heeft de camera altijd weer gewerkt bij mij na het terugplaatsen van de batterij.
Gebruikersavatar

Muug
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 09 mar 2016, 16:40
Voornaam: Muug
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: vast lopen xs10

Bericht door Muug »

Nope, ik heb de X-S10 al bijna zolang hij bestaat (was verdorie de eerste camera ooit die ik nieuw gekocht had) en ik nog niet gehad wat jij hier beschrijft.
Gebruikersavatar

dhrPeter
fXf sponsor
Berichten: 540
Lid geworden op: za 05 dec 2020, 11:50
Voornaam: Henk
Locatie: Krimpenerwaard
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 142 times
Been thanked: 84 times
Contacteer:

Re: vast lopen xs10

Bericht door dhrPeter »

Engeltje schreef: wo 25 jan 2023, 14:28 Beste fuji gebruikers
ik heb de xs10 in mijn bezit nu heb ik regelmatig als ik een foto wil maken
de ontspanknop indruk dat dan de rode camera led constant brand achter op de body
zelfs als ik de schakelaar dan op UIT zet en dan weer AAN blijft deze constant blijft branden
Het enigste wat dan helpt is de batterij demonteren anders is de camera niet meer te gebruiken
is dit probleem ook bij jullie aanwezig
gr chris
Als je .jpg schiet en je hebt "zuiverheid" (clarity, menu IQ blad 2) niet op 0 dan kan het een tijdje duren voordat de camera daar klaar mee is en weer vrij komt om verder te fotograferen.
Plaats reactie

Terug naar “X-S10”