Mijn 365 project

Foto's die nergens anders onder vallen
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Gemmaj
Berichten: 198
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 18:45
Has thanked: 3 times
Been thanked: 33 times

Re: Mijn 365 project

Bericht door Gemmaj »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heb net even terug gekeken of ik iets gemist had, en inderdaad deze boodschap. Jammer dat je gestopt bent met je serie. Keek iedere dag wel even. Soms vond ik de foto niet opvallend,
maar ik heb ook goede plaatjes voorbij zien komen. Het jaar was toch nog niet voorbij?
Gebruikersavatar

HarrieD
Berichten: 226
Lid geworden op: vr 17 mar 2023, 10:42
Voornaam: Harrie
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 80 times
Been thanked: 63 times

Re: Mijn 365 project

Bericht door HarrieD »

Imderdaad jammer. Al ben ik hier nog maar kort aktief, het was leuk om dagelijks even het forum te raadplegen op nieuwe bijdragen. Er worden helaas niet zoveel foto's geplaatst. Je zou toch denken dat die mooie camera's dit voorjaar niet in de kast blijven liggen.
Fujifilm X-S10, XF 16-80, XF 70-300
Gebruikersavatar

Gemmaj
Berichten: 198
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 18:45
Has thanked: 3 times
Been thanked: 33 times

Re: Mijn 365 project

Bericht door Gemmaj »

Denk dat dat een probleem op de meeste fora is. Maar dat mag het plezier in zelf plaatsen niet ontnemen.
Gebruikersavatar

Topic Starter
HenkV
fXf sponsor
Berichten: 603
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 12:12
Voornaam: Henk
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bewerk mijn foto's: Nee
Been thanked: 7 times
Gender:
Contacteer:

Re: Mijn 365 project

Bericht door HenkV »

Beste Gemmaj en HarrieD,


dank voor jullie reactie....zoals ik heb aangegeven werd het een beetje een verplicht nummer hier (ik ga op mijn website wel door met dit 365 project), maar om te voorkomen dat ik jullie teveel vermoei met minder aansprekende foto's en het feit dat we binnenkort op vakantie gaan heeft me doen besluiten hier een pas op de plaats te maken. Overigens de opmerkingen op mijn foto's zeer gewaardeerd (staat los van mijn besluit, integendeel zelfs). Maar iedere dag ga ik nog even op stap, vanochtend redelijk vroeg en deze vlak bij mij in de buurt genomen.Ik was van plan een andere foto te nemen (tijdens mijn hardloop rondje daarvoor kwam ik een redelijk mooi shot tegen, dacht ik, daarom snel gedoucht en op de fiets terug, maar zon was achter de flatgebouwen inmiddels).
Dus even gezocht naar alternatief en deze gevonden/getroffen, even gewacht tot een fietser voorbij kwam en toen gauw afgedrukt. Zie foto hieronder.
Met vriendelijke groet,
Henk Vos
Website: https://henkvos.smugmug.com

X-T5 + Fuji 33mm F1.4 LM WR + Fuji 56 mm F 1.2 WR + Fuji 90mm F. 2.0 WR
Gebruikersavatar

Topic Starter
HenkV
fXf sponsor
Berichten: 603
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 12:12
Voornaam: Henk
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bewerk mijn foto's: Nee
Been thanked: 7 times
Gender:
Contacteer:

Re: Mijn 365 project

Bericht door HenkV »

Afbeelding
Met vriendelijke groet,
Henk Vos
Website: https://henkvos.smugmug.com

X-T5 + Fuji 33mm F1.4 LM WR + Fuji 56 mm F 1.2 WR + Fuji 90mm F. 2.0 WR
Gebruikersavatar

HarrieD
Berichten: 226
Lid geworden op: vr 17 mar 2023, 10:42
Voornaam: Harrie
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 80 times
Been thanked: 63 times

Re: Mijn 365 project

Bericht door HarrieD »

Zo zie je maar hoe mooi een alternatief kan zijn. Mooi spel van licht en donker. Precies of het juiste moment afgedrukt. De fieter die tevoorschijn is gekomen. De helft van het achterwiel nog achter de pilaar. Het onderbeen van de fietser precies evenwijdig en in dezelde hoek als de schuine framebuis van de fiets. Ik vind 'm zeer goed gelukt.
Fujifilm X-S10, XF 16-80, XF 70-300
Gebruikersavatar

Topic Starter
HenkV
fXf sponsor
Berichten: 603
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 12:12
Voornaam: Henk
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bewerk mijn foto's: Nee
Been thanked: 7 times
Gender:
Contacteer:

Re: Mijn 365 project

Bericht door HenkV »

HarrieD schreef: vr 05 mei 2023, 16:16 Zo zie je maar hoe mooi een alternatief kan zijn. Mooi spel van licht en donker. Precies of het juiste moment afgedrukt. De fieter die tevoorschijn is gekomen. De helft van het achterwiel nog achter de pilaar. Het onderbeen van de fietser precies evenwijdig en in dezelde hoek als de schuine framebuis van de fiets. Ik vind 'm zeer goed gelukt.
Dank HarrieD....ik heb de schaduwen enz. wel wat aangedikt om het voor mij beoogde effect te krijgen. Ik heb daar ongeveer een kwartiertje staan wachten, maar deze kwam voor mij als beste eruit.
Met vriendelijke groet,
Henk Vos
Website: https://henkvos.smugmug.com

X-T5 + Fuji 33mm F1.4 LM WR + Fuji 56 mm F 1.2 WR + Fuji 90mm F. 2.0 WR
Plaats reactie

Terug naar “Diversen”