Met binnen

Voor de allerkleinste dingen
dhrPeter
fXf sponsor
Voornaam: Henk
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Met binnen

Bericht door dhrPeter »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Martinus schreef: di 13 aug 2024, 20:04 Met PBA fotografie als logo suggereer je dat je professioneel of semi-professioneel fotograaf bent. Dan verwacht ik wel een hoger niveau foto's qua onderwerp, scherpte, kleur, belichting, uitsnede etc. Ik vind dit niet meer dan kiekjes die ook met een nokia gemaakt zouden kunnen zijn. Ook je andere foto's vind ik niet bijster mooi. Sorry..... Geeft verder niet, en laat je hier door niet ontmoedigen, ga vooral door, maar bedenk even of je dat logo wel moet gebruiken.
Ik heb gezocht naar foto's van jouw hand Martinus maar kon niets vinden. Misschien kun je zelf een keer iets posten?
Groet, Henk
HarrieD
Voornaam: Harrie
Bewerk mijn foto's: Ja

Bericht door HarrieD »

Martinus schreef: di 13 aug 2024, 20:04 Met PBA fotografie als logo suggereer je dat je professioneel of semi-professioneel fotograaf bent. Dan verwacht ik wel een hoger niveau foto's qua onderwerp, scherpte, kleur, belichting, uitsnede etc. Ik vind dit niet meer dan kiekjes die ook met een nokia gemaakt zouden kunnen zijn. Ook je andere foto's vind ik niet bijster mooi. Sorry..... Geeft verder niet, en laat je hier door niet ontmoedigen, ga vooral door, maar bedenk even of je dat logo wel moet gebruiken.
Deze "opbouwende" kritiek zorgt er wel voor dat je je wel drie keer bedenkt alvorens een foto te plaatsen. Afbranden en daarna schrijven dat je je hierdoor niet moet laten ontmoedigen....... Ik vind de kwaliteit van je reactie zwaar ondermaats.
Fujifilm X-S10, XF 10-24, XF 16-80, XF 70-300
MauvdL
fXf sponsor
Voornaam: Maurice
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Bericht door MauvdL »

Martinus schreef: di 13 aug 2024, 20:04 Met PBA fotografie als logo suggereer je dat je professioneel of semi-professioneel fotograaf bent..... Geeft verder niet, en laat je hier door niet ontmoedigen, ga vooral door, maar bedenk even of je dat logo wel moet gebruiken.
Elke fotograaf mag zijn eigen copyright tekst op de foto's zetten. Dat suggereert niks over zijn/haar niveau. Zowel amateur als professional doet dit. Kijk voor de grap eens op Insta.
X-E4 | X-T3 | 18mm | 23mm | 27mm | 35mm | 50mm | 10-24mm | 16-80mm | 18-55mm
Vitrine: Nikon D300s | Nikon F2 | Mamyia C330   Instagram
Plaats reactie

Terug naar “Macro”