Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
En nog drie in kleur:1.
2.
3.
Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
En nog drie in kleur:Vreemd, ik ben er zelf zeer content over, ik zie hier wel degelijk schaduw en Licht (zoals je wilt), die twee dames staan in een winkel en kijken daar naar iets wat van hun gading is.. juist het feit dat ze daar zo mooi in de schaduw staan trok mijn aandacht en wat betreft de dame in onflatteuze positie, geen moment daar bij stil gestaan, juist het gegeven dat ze omhoog kijkt maakt de foto voor mij en de heren op de bank tenslotte, inderdaad die derde zit in de schaduw en dat is juist het onderwerp van de foto. Maar ondanks ons verschil van mening, dank voor je reactie. Zoveel mensen, zoveel meningen uiteindelijk.dhrPeter schreef: ↑do 15 aug 2024, 12:39 Ik vind het niet je beste serie Henk, voor mij gaat dit niet over schaduwen maar over sukjes licht. Bij 2 vraag ik mij af: waar kijken die dames naar?, bij 5 heb je de jongedame in een bijzonder on-flatteuse (poep)houding gefotografeerd en bij de laatste foto zit er blijkbaar nog een derde persoon op de bank in de schaduw vast aan voor- en achtergrond. Je mag best wat kritischer zijn op wat je plaatst.
Goedemorgen Rene,