Dagje Den Haag en kijksteiger
- FujifilmRob
- Voornaam: Rob
- Bewerk mijn foto's: Ja
Dagje Den Haag en kijksteiger
Onlangs een dagje Den Haag gedaan en ook de kijksteiger bij het Binnenhof bezocht. Niet gemakkelijk om van het hoogste punt foto's te maken; het schudt behoorlijk door veel bezoekers en overal gaas rondom. Door de lens zonder zonnekap tegen het gaas te drukken kwam dit nog als beste resultaat te voorschijn. De wolk linksboven is gaas, evenals linksonder. Ik heb het maar laten zitten. Het geeft een redelijk beeld van de omvangrijke renovatie en ook van de massa's hoge gebouwen erachter.

- PeterD
- fXf sponsor
- Bewerk mijn foto's: Nee
Re: Dagje Den Haag en kijksteiger
Ik vind het een fijne stadsplaat. Mede door de kerk op de voorgrond, maar die linksboven wolk/gaas leidt storend af.
- FujifilmRob
- Voornaam: Rob
De kerk op de voorgrond is de beroemde Ridderzaal. De foto verdient geen schoonheidsprijs, maar daar ging het mij deze keer niet om.
- HarrieD
- Voornaam: Harrie
De tegenstelling oud en nieuw treffend in beeld gebracht. De verbouwing van het Binnenhof zal ongetwijfeld een plaats krijgen in de geschiedenisboeken met name de gigantische kosten overstijging. Als het eindplaatje compleet is zal er ongetwijfeld weer een parlementaire enquete worden gehouden.
Fujifilm X-S10, XF 10-24, XF 16-80, XF 70-300, Viltrox 25/1.7