Hoi iedereen!

Wie ben je?

Topic Starter
plincky
Ex-fXf
Berichten: 84
Lid geworden op: za 29 aug 2015, 13:22

Hoi iedereen!

Bericht door plincky »

Hoi,

Ik ben Rob Plinck (34j) en wilde graag lid worden van dit forum om kennis op te doen en wellicht wat te delen waar ik dat kan.
Na 15 jaar analoog en digitaal Nikon te hebben gefotografeerd is sinds 4 maanden er een Fuji bijgekomen (X-T1) welke de Nikon van zijn troon heeft gestoten.
Ik ben tot mijn eigen verbazing (bijna) volledig overgestapt, en heb binnen 2 maanden zo'n beetje heel mijn DSLR uitrusting verwisseld voor het X systeem.
Het is af en toe nog wel even wennen en soms vraag ik me nog wel eens af of dit nu echt de juiste keus is, maar krijg er steeds meer vertrouwen in. Zoveel dat ik voorzichtig mijn laatste Nikon DSLR aan het verkopen ben.

Ik fotografeer al best wat jaartjes wat vooral hobbymatig is. Echter ben ik sinds vorig jaar ook deels als fotograaf actief voor mijn werk.
In de drukkerij/uitgeverij waar ik werk word ik ingezet voor diverse fotowerkzaamheden. Dit kan zijn voor het vullen van websites, zakelijke portretten voor folders, productfotografie enz. Tevens ben ik de vaste fotograaf voor het blad "Baarn Magazine".

Tot in het forum!

Rob Plinck
Mijn website
Gebruikersavatar

bcvthul
fXf sponsor
Berichten: 161
Lid geworden op: zo 12 jul 2015, 14:17
Been thanked: 2 times

Re: Hoi iedereen!

Bericht door bcvthul »

Welkom Rob,

Je zult hier wel meer (ex-)Nikon gebruikers tegenkomen...
Fujifilm X100T
Gebruikersavatar

MacFuji
Berichten: 980
Lid geworden op: ma 25 aug 2014, 18:14
Voornaam: Ron
Locatie: Apeldoorn
Has thanked: 412 times
Been thanked: 118 times

Re: Hoi iedereen!

Bericht door MacFuji »

Welkom
FujiFilm X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 | XF2X TC f2.8 | XF 150-600 | XF 70-300 | XF 16-80 | XF 80 MACRO | XF 30 MACRO | Sigma 16mm, 33mm, 56mm f/1.4 DC DN | Viltrox 27mm F1.2 PRO

Flickr
https://www.flickr.com/photos/ronmeijerphotography/

Topic Starter
plincky
Ex-fXf
Berichten: 84