Iedereen naar Adobe CC gedwongen?

Alles over bewerken van foto's
Gebruikersavatar

Michele
Berichten: 292
Lid geworden op: ma 19 okt 2015, 15:41
Been thanked: 1 time
Contacteer:

Re: Iedereen naar Adobe CC gedwongen?

Bericht door Michele »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik zit al sinds CC geintroduceerd werd op een abonnementsvorm voor de complete suite, maar ik heb behalve LR en PS ook indesign, acrobat en illustrator nodig voor mijn werk, dus dan is de keuze niet moeilijk. 5 tientjes per maand ex-btw voor alles wat je van adobe wilt gebruiken en dat nog onbeperkt ook.
Choose life, drive Maserati!
Gebruikersavatar

throttlemeister
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 14 jun 2015, 22:42

Re: Iedereen naar Adobe CC gedwongen?

Bericht door throttlemeister »

@jhh wat is daar anders aan dan als een programma ineens niet meer ondersteund wordt? Denk Aperture? Als je moet switchen is dat altijd lastig en vervelend, ongeacht hoe je licentie in elkaar steekt.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 | XF23mm F1.4 | XF35mm F1.4 | Helios 44M-6 58mm F2
www.sport-touring.eu
Gebruikersavatar

Topic Starter
jhh
fXf sponsor
Berichten: 736
Lid geworden op: vr 29 aug 2014, 11:56
Locatie: Heel
Been thanked: 1 time

Re: Iedereen naar Adobe CC gedwongen?

Bericht door jhh »

@throttlemeister;
Ik heb geen Apple maar ik kan me levendig voorstellen dat het stoppen met je gebruikte programma heel vervelend is. Alsof je in een nieuw systeem moet "inburgeren."

Maar het gaat mij er om, dat ik zelf in vrijheid wil kunnen beslissen welke updates ik wel of niet koop, waar ik dan eigenaar ban ben, zonder dat de functies van het programma daardoor kunnen worden geblokkeerd.
Gebruikersavatar

KeesDeBruin
Berichten: 63
Lid geworden op: di 10 feb 2015, 10:02

Re: Iedereen naar Adobe CC gedwongen?

Bericht door KeesDeBruin »

throttlemeister schreef:@jhh wat is daar anders aan dan als een programma ineens niet meer ondersteund wordt? Denk Aperture? Als je moet switchen is dat altijd lastig en vervelend, ongeacht hoe je licentie in elkaar steekt.
Aperture wordt niet meer verder ontwikkeld door Apple maar werkt nog steeds, ook op de laatste versie van OS X. En aangezien RAW support via het OS gaat, blijft Aperture ook nieuwe camera's ondersteunen zolang er updates voor RAW support uitgebracht worden voor die versie van het OS waarop Aperture nog draait.
Fujifilm X-T1 met wat lenzen...
Plaats reactie

Terug naar “Beeldbewerking”