Afhaken (helaas!!!)

Wie ben je?
Plaats reactie

Topic Starter
wblink
Ex-fXf
Berichten: 531
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 15:15

Afhaken (helaas!!!)

Bericht door wblink »

Hoi,

Ik ben enige tijd "actief" (op mijn eigen wijze) op dit forum geweest.

Ik heb inmiddels al mijn Fuji spullen verkocht (de laatste serie zelfs weggeven) zoals eerder mijn Nikon D3S uitrusting. (lastig met die kerstman onder mijn txt :-)

Ik heb destijds Nikon verkocht omdat het zeulen met zo'n goedgevulde rugzak mij meer irritatie op vliegvelden opleverde dan de D3S goed kon maken.
Overgestapt naar Fuji, wat me goed bevallen is (de T1), minder was het probleem XTrans <-> LightRoom, maar dat terzijde.
Ik heb (tegen beter weten in) mijn apparatuur steeds verder uitgebreid om op een bepaald moment tot de ontdekking te komen dat ik tegen mezelf zei: "Je moet er weer eens uit om foto's te maken". Dat is mi niet de goede benadering, je moet foto's WILLEN maken.

Eea wordt veroorzaakt door een mislukte operatie aan een achillespees, nu 12 jaar geleden (ik vergeet de naam van de chirurg nooit meer). Ik heb daarna 2 jaar thuisgezeten met VEEL pijn, waarvan 7 maanden in een rolstoel. Ik heb daarna onder begeleiding van een fysiotherapeut opnieuw moeten leren lopen: ik kon dat niet (verdorie dat irritante kerstmannetje :-)

Het is voor mij een neergaande spriraal: weinig lopen, beweging, dikker worden, nog minder zin enz. Het enige wat ik kon en graag deed was fietsen, maar daar heeft helaas een operatie aan aambeien (wederom een ramp door mijn beenmergziekte "Essentiele Trombocytose" ook een (tijdelijk, 2 jaar) einde aan gemaakt. IK hoop komende zomer weer eens voorzichtig op het zadel plaats te nemen en neem dan mijn inmiddels aangeschafte Panasonic DMC-TZ70 mee.

Ook wens ik allen allereerst fijne feestdagen en een goed 2017 fotojaar toe.

IK sluit hier af maar heb me inmiddels aangeslsoten bij het LightCatch forum, waar ik tot mijn verbazing (en genoegen) ook "SKIPPY" aantrof, iemand voor wie ik grote bewondering heb.

Afijn succes.
Ik weet niet of ik mijzelf moet schrappen of dat René dat moet doen: we zien wel: mazzeltov!
Nou moe.
Willem.
Gebruikersavatar

Patrick
fXf sponsor
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 02:45
Locatie: Velserbroek
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 16 times
Been thanked: 158 times
Gender:
Contacteer:

Re: Afhaken (helaas!!!)

Bericht door Patrick »

Het ga je goed Willem. Ik hoop dat 2016, laten we daarmee beginnen, een fijn en beter jaar voor je wordt. Met weinig fysieke ongemakken en veel mooie momenten.
Mijn hobby houdt me OP de straat!
FlickrInstagramX-T4|X-T3|X-T2|X-M1|10-24 f4|16-55 f2.8|18-55 f2.8-4|50-140 f2.8|55-200 f3.5-4.8|100-400 f4.5-5.6|16 f1.4|23 f1.4|35 f1.4|56 f1.2|60 f2.4 macro|90 f2|90 f2| Q3
Gebruikersavatar

jhh
fXf sponsor
Berichten: 736
Lid geworden op: vr 29 aug 2014, 11:56
Locatie: Heel
Been thanked: 1 time

Re: Afhaken (helaas!!!)

Bericht door jhh »

Jammer dat je gaat! Je hebt steeds een heel eigen en originele manier van reageren, die ik zeer kan waarderen! ;)
En ze hebben toch ook leuke kleine camera's bij Fuji!? :mrgreen:
Gebruikersavatar

remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3887
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 43 times
Been thanked: 190 times
Gender:
Contacteer:

Re: Afhaken (helaas!!!)

Bericht door remoss »

Waardeloos zoals dingen kunnen gaan Willem, alle sterkte daarmee! Ook dank voor je bijdrage hier. Wat mij betreft kan je account hier gewoon blijven bestaan hoor, makkelijk als je nog eens langskomt en gewoon wilt reageren.

Jij ook fijne dagen toegewenst en alle geluk in het nieuwe jaar!
Objectieven bestáán uit lenzen!!!

Cees
fXf sponsor
Berichten: 541
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 08:24
Has thanked: 5 times
Been thanked: 7 times

Re: Afhaken (helaas!!!)

Bericht door Cees »

Het ga je goed, Willem, de komende jaren. Hoop dat het fietsen je weer enig enthousiasme en vrijheid gaat geven.
Op LihgtCatch zul je overigens wel meer bekende mensen tegenkomen.
Nu allereerst, fijne feestdagen en veel geluk in 2016!
Groet, Cees
Gebruikersavatar

AVI-Foto
fXf sponsor
Berichten: 655
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 21:22
Voornaam: Arjan
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contacteer:

Re: Afhaken (helaas!!!)

Bericht door AVI-Foto »

Jammer om te horen Willem,

Net als jij ook had, heb ik ook spullen genoeg, echter nog geen foto gemaakt sinds februari door lichamelijke en daardoor geestelijke ongemakken.
Echter goed om te horen dat je niet alles aan de wilgen gehangen hebt en toch weer een cameraatje ter hand hebt genomen.
Samen met je goede voornemens moet dit hopelijk in het nieuwe jaar je weer wat bewegings en creatieve ruimte geven!

Ik hoop, dat alle nare dingen voor jouw nog maar voor tijdelijk zijn, net zoals het kerstmannetje hier ! ;)

Fijne feestdagen en een steeds gezonder 2016 toegewenst!
Hoop dat het "willen" weer heel snel de bovenhand krijgt!

M'enfin Willem !!!
     Groet, Arjan
     avi-foto.nl
Gebruikersavatar

henkvr
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 30 mar 2015, 10:49
Locatie: Lemmer (Friesland)
Been thanked: 3 times

Re: Afhaken (helaas!!!)

Bericht door henkvr »

Bedankt voor al je wijze reacties, Wim. Het allerbeste verder!
Henk
X-T4 • XF10-24mm • XF 1.4/23mm • XF 2/35mm • XF50-140mm • XF 2.8/16-55 • Zeiss Touit 2.8/50M
Gebruikersavatar

D.Haaksma
Berichten: 62
Lid geworden op: do 06 aug 2015, 17:55
Locatie: Geen vast
Contacteer:

Re: Afhaken (helaas!!!)

Bericht door D.Haaksma »

Beste Willem
Wat #&$&(*(!.... blijf in ieder geval meelezen en voorzie het forum van je zo heel eigen commentaar.
Zowel hier als bij de NCN was een reactie van jou het altijd waard om het draadje nader te bekijken.
Ik zou het zeker gaan missen.
Nu verder maar uitzien naar het voorjaar en zomer van 2016 in de hoop dat het allemaal een beetje beter wordt zodat je weer wat uit de voeten kan.
We duimen voor je.
X-T10, 18-55, 55-200, 10-24, 50 mm macro Zeiss Touit, Canon MP-E 65 en allerhande andere macrorommel.
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”