Elfia Arcen

Concerten, meetings, tentoonstellingen (geen musea)
Gebruikersavatar

jev
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 11:51
Locatie: tussen Hoogland en Hooglanderveen

Re: Elfia Arcen

Bericht door jev »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Leuk om dit soort fotootjes ook weer eens te zien. Nu is de locatie misschien niet de makkelijkste en het zijn uiteraard geen statische modellen die je fotografeert, maar er is wel ruimte voor verbetering denk ik. Technisch zijn de platen prima, maar je hebt de neiging om je onderwerpen in het middan van het beeld te plaatsen, zowel horizontaal als verticaal. Durf te knippen! Dat maakt je foto's intiemer en je krijgt er als kijker meer binding van met de personen op de foto. Bij #9 bijvoorbeeld kan je vlak boven het hoofd van die soldaat alles weggooien. De man staat verder prima in beeld, belichting is in orde, scherptediepte is voldoende. Het is wel een mooi overzicht van wat er zoal rondliep aan deelnemers, prima werk!
Gebruikersavatar

Topic Starter
robcctje
fXf sponsor
Berichten: 362
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 20:19
Locatie: Gildehaus Duitsland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Elfia Arcen

Bericht door robcctje »

Bedankt voor jullie op en aanmerkingen,ik zal het eens uitproberen.

Qua fotograferen is het daar zeer leuk,af en toe wel druk,maar niet zo druk als bij living statues in Arnhem.
De modellen lopen ook de hele dag over het terrein rond,dus men treft zich wel vaker.
Het is een groot opgezet terrein met veel standjes en een paar podiums met muziek.
Er hangt een zeer gemoedelijke sfeer,maar niet iedereen wil op de foto,maar dat merk je snel genoeg.
Voor ons zijn dit leuke uitjes waar we lekker van genieten zonder stress,ik kan het iedereen aanbevelen om het een keer te bezoeken.

Gr Rob
Gebruikersavatar

Ed Post
Berichten: 518
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 12:28
Locatie: Haarlem
Has thanked: 2 times
Been thanked: 12 times

Re: Elfia Arcen

Bericht door Ed Post »

Zoiets is toch ook ieder jaar in Haarzuilen? De Elf Fantasy Fair.
Een flinke zooi Fujifilm camera's, objectieven, flitsers, adapters, oud glas en Canon AF objectieven met AF Viltrox adapter.
Wat zal ik nu weer eens meenemen?
Gebruikersavatar

Topic Starter
robcctje
fXf sponsor
Berichten: 362
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 20:19
Locatie: Gildehaus Duitsland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Elfia Arcen

Bericht door robcctje »

Klopt Ed,daar zijn wij ook geweest,en dan heb je nog Castlefest in Lisse wat ook zeer de moeite waard is al hoe wel het op zaterdagavond wel erg druk werd.

Er zijn in Nederland ook nog andere festivals heb ik gehoord,een in Meppel en dat is dan voornamelijk steampunk.

Dan heb je in Duitsland nog verschillende evenementen met middeleeuwenfeest,dat begint in April en gaat tot oktober.
Daar zie je wel veel minder fotografen rondlopen,en je hebt daar meer muziek bands.

www.spectaculum.de op deze link kun je meer vinden.

Gr Rob
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”