Pagina 1 van 1

Probleem met app

Geplaatst: zo 28 aug 2022, 12:39
door Sykkelhus
ik krijg steeds de melding.Nog een beeldoverdracht van andere camera.Ik heb de app verwijderd(werkt niet naar behoren)
op beide camera's de instellingen ge reset en toch blijft dit steeds op de camera verschijnen,Wat doe ik hier tegen .Heb de camera's gereset batterijen eruit minuut laten staan en opnieuw ingesteld.

Re: Probleem met app

Geplaatst: zo 28 aug 2022, 13:07
door dhrPeter
Staat onder Bluetooth settings de Auto Image Transfer op on?

Groet, Henk

Re: Probleem met app

Geplaatst: wo 31 aug 2022, 20:51
door Sykkelhus
nee op uit
Ik maak nu foto's wat heel lang duurt en een melding dat de foto's worden geĆ¼pload naar de pc
.Ik heb alles verwijderd Fuji app alles op uit gezet en toch blijft de melding komen.Ook de verbinding met de pc verwijderd

Re: Probleem met app

Geplaatst: wo 31 aug 2022, 21:10
door Sykkelhus
De juiste vermelding is op het scherm
beeld overzetten PC
Ok (als het menu knopje) overdracht Ann en cam uitsch.

ik heb hem vergeleken met mijn andere XT3 en die doet het niet ,daar
kan ik gewoon meer schieten.

Re: Probleem met app

Geplaatst: wo 31 aug 2022, 23:55
door GeorgeF
Je hebt dus twee XT-3 camera's.
De een doet het goed en de andere niet.
Dan zou je in de menu's kunnen kijken waar een instelling anders staat.
Is een zoekplaatje.
En terugzetten naar fabrieksinstellingen heb je dat al eens geprobeerd?

Groetjes van George

Re: Probleem met app

Geplaatst: do 01 sep 2022, 14:29
door Sykkelhus
Ik heb stapje voor stapje de menu's vergeleken en ben er uit. De instelling tethering shooting stond in een andere stand .Dus veranderd probleem op gelost.
dank voor de reacties

Re: Probleem met app

Geplaatst: do 01 sep 2022, 16:44
door GeorgeF
Dat is mooi echt een zoekplaatje.
Maar nu je het weet scheelt dat een hoop ergernis.

Groetjes van George