Mijn 365 project

Foto's die nergens anders onder vallen
Gebruikersavatar

Gemmaj
Berichten: 198
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 18:45
Has thanked: 3 times
Been thanked: 33 times

Re: Mijn 365 project

Bericht door Gemmaj »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Die tweede is super mooi en een goede vergelijking: the Blues Brothers
Gebruikersavatar

HarrieD
Berichten: 226
Lid geworden op: vr 17 mar 2023, 10:42
Voornaam: Harrie
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 80 times
Been thanked: 63 times

Re: Mijn 365 project

Bericht door HarrieD »

Je zou bijna denken dat ze een pand of object afleggen tijdens de opnamen van een spionage thriller.
Fujifilm X-S10, XF 16-80, XF 70-300
Gebruikersavatar

Patrick
fXf sponsor
Berichten: 3061
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 02:45
Locatie: Velserbroek
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 11 times
Been thanked: 153 times
Gender:
Contacteer:

Re: Mijn 365 project

Bericht door Patrick »

Ik zou bij dat tweede beeld toch wat van de onderkant afhalen. Daar gebeurt niets en het brengt het beeld uit balans. Wellicht ook iets rechts eraf, maar is meer smaak.
Mijn hobby houdt me OP de straat!
FlickrInstagramX-T4|X-T3|X-T2|X-M1|10-24 f4|16-55 f2.8|18-55 f2.8-4|50-140 f2.8|55-200 f3.5-4.8|100-400 f4.5-5.6|16 f1.4|23 f1.4|35 f1.4|56 f1.2|60 f2.4 macro|90 f2|90 f2| Q3

Henk Vos

Re: Mijn 365 project

Bericht door Henk Vos »

Dank jullie hierboven voor jullie reactie op The Blues Brothers.

Patrick~: ik heb dat croppen, waar jij het over hebt, uitgeprobeerd, maar toch besloten niet te doen, omdat om de een of andere reden het naar mijn gevoel wel past bij die tweede foto. Het versterkt naar mijn mening een beetje de opname, een shot vanuit een hoek, het gevoel eigenlijk waar HarrieD hierboven over spreekt . Maar wat je zegt, gevoel, smaak.
Hieronder de foto van vandaag.

Henk Vos

Re: Mijn 365 project

Bericht door Henk Vos »

Dinsdag 18 april 2023, Kantorencomplex bij winkelcentrum De Baronie in Alphen; even gewacht tot de kantoren dicht gingen en toen afgedrukt: op mijn computer komt de raampartij linksboven beter tot zijn recht, met name de glinstering in de ruiten.Origineel is in kleur, maar omgezet in zwart-wit veel aansprekender, vooral ook door de lijnen die je als het ware de foto intrekken, c.q. naar de dame op de balustrade.

Afbeelding

Henk Vos

Re: Mijn 365 project

Bericht door Henk Vos »

Woensdag 19 april 2023, Winkelcentrum Atlas, Alphen aan den Rijn, tijdens een zonovergoten middag:

Afbeelding

Henk Vos

Re: Mijn 365 project

Bericht door Henk Vos »

Donderdag 20 april 2023.....Alphen aan den Rijn : mijn laatste foto, niet dat ik al het jaar rond ben (15 juli a.s.), maar het wordt een beetje een verplicht nummer en (dat speelt op de achtergrond mee) we gaan binnenkort op vakantie en 1) ik zie geen kans iedere dag een foto te plaatsen en 2) bovendien zitten jullie niet te wachten op onze vakantiekiekjes . Bedankt voor alle reacties. Ik zal wel proberen op incidentele basis op dit forum foto's te plaatsen en zo houden we dan toch nog een beetje contact.

Afbeelding
Gebruikersavatar

HarrieD
Berichten: 226
Lid geworden op: vr 17 mar 2023, 10:42
Voornaam: Harrie
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 80 times
Been thanked: 63 times

Re: Mijn 365 project

Bericht door HarrieD »

Tsja, als je niet door de selectie bent gekomen voor circusartiest ga je maar wat balanceeroefeningen doen op een fietsenrek voor de kerk en zoek je het wat hogerop. De witte sportsok doet het ook erg goed.
Fujifilm X-S10, XF 16-80, XF 70-300
Gebruikersavatar

Frits
Berichten: 180
Lid geworden op: do 02 jul 2015, 14:57
Voornaam: Frits
Locatie: Hoogeveen
Bewerk mijn foto's: Ja
Been thanked: 23 times
Gender:

Re: Mijn 365 project

Bericht door Frits »

Liep er daar soms een muis of een spin rond? x_x x_x x_x
Fuji F550 EXR.

Henk Vos

Re: Mijn 365 project

Bericht door Henk Vos »

Ja, inderdaad opvallend gedrag, ik was er al aan voorbij gefietst, keek even om en dacht toen hetzelfde, gelukkig had ik mijn 90mm F 2.0 bij me, waardoor het toch nog een redelijk geslaagd shot is geworden. Da k voor jullie reacties.
Gebruikersavatar

Gemmaj
Berichten: 198
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 18:45
Has thanked: 3 times
Been thanked: 33 times

Re: Mijn 365 project

Bericht door Gemmaj »

Heb net even terug gekeken of ik iets gemist had, en inderdaad deze boodschap. Jammer dat je gestopt bent met je serie. Keek iedere dag wel even. Soms vond ik de foto niet opvallend,
maar ik heb ook goede plaatjes voorbij zien komen. Het jaar was toch nog niet voorbij?
Plaats reactie

Terug naar “Diversen”