Even voorstellen

Wie ben je?
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
Martinus
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 05 feb 2023, 19:18
Bewerk mijn foto's: Nee
Gender:

Even voorstellen

Bericht door Martinus »

Hallo iedereen, ik ben Martinus (Martijn) en nieuw op dit forum. Ik heb altijd met Canon gefotografeerd en was vroeger een zeer actief lid op Eos digitaal onder dezelfde naam. Omdat ik sinds een paar jaar gestopt ben met semi-professioneel fotograferen (studio, bruiloften, familie en meer), en omdat ik mijn spiegelreflexen te groot en te zwaar vond worden, ben ik overgestapt op Fuji. Gestart met een XT-1 met de 18-55 en 55-200 kitlenzen. Moest en moet er af en toe nog wel erg aan wennen hoor. Mijn Canons kende ik echt op mijn broekzak :) Maar ik heb met dat kleine XT-1 'tje veel plezier gehad en heb er mooie foto's mee gemaakt. Die XT-1 heb ik niet meer en fotografeerde ook een stuk minder actief dan vroeger. Nu fotografeer ik met een XT-2 en XT 3 en de kitlens 18-55, de Fuji 100-400 tele, een Prime Rokinon 10 mm F/2.8 en overweeg nu een Tamron 17-70 F/2.8 te gaan kopen als walk around. (waar ik hier binnenkort nog wel even een vraag over ga stellen) Ik ben weer een klein beetje meer gaan fotograferen, en ben over het algemeen enthousiast over Fuji's (hoewel ik af en toe de resultaten van de geprezen 100-400 wel eens op scherpte vind tegenvallen, vooral verder weggelegen objecten) Ik blijf nu trouw aan mijn Fuji spullen en werk er inmiddels ook soepeltjes mee, maar eerlijk is eerlijk, ik mis af en toe mijn 2 Canon 5D mark II en mijn oude vriend de 30D diesel werkpaarden wel hoor... ;)
Gebruikersavatar

remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3825
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 41 times
Been thanked: 179 times
Gender:
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door remoss »

Welkom op fXf, Martijn :duimop:
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Gebruikersavatar

GeorgeF
fXf sponsor
Berichten: 1573
Lid geworden op: zo 03 apr 2016, 11:53
Voornaam: George
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 33 times
Been thanked: 131 times

Re: Even voorstellen

Bericht door GeorgeF »

Welkom Martijn.
We wensen je een fijne tijd toe op fxf.

Groetjes van George
Blijf het (Fuji) Objectief bekijken
Gebruikersavatar

dhrPeter
fXf sponsor
Berichten: 540
Lid geworden op: za 05 dec 2020, 11:50
Voornaam: Henk
Locatie: Krimpenerwaard
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 142 times
Been thanked: 84 times
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door dhrPeter »

De X-T2 vind ik tot nu toe de fijnste Fuji camera, veel plezier met je hernieuwde hobby en welkom op het forum Martijn.
Gebruikersavatar

Topic Starter
Martinus
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 05 feb 2023, 19:18
Bewerk mijn foto's: Nee
Gender:

Re: Even voorstellen

Bericht door Martinus »

Dank jullie wel :-bd
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”